درخشش یک شرکت ایرانی در معتبرترین مجله تحقیقات بازار جهان

شرکت تحقیقات بازار ReWise به عنوان یک شرکت جوان ولی باتجربه و پرانرژی که در حوزه مشاوره کسب وکار با تمرکز بر تحقیقات بازار فعالیت دارد، به سفارش بانک سامان، تحقیقی با هدف توانمندسازی اپلیکیشن های بانکی انجام داده است. این تحقیق با پشتوانه پتانسیل های جامعه ایران در جهت ایجاد تجربه ای خوشایندتر برای کاربران از اپلیکیشن های بانکی صورت پذیرفت.

نتایچ این مطالعه منجر به ارزیابی تجربه کاربری اپلیکیشن بانک سامان و بهبود آن شد. اصلاح اپلیکیشن از یک طرف و پشتیبانی مرکز تماس و شعب بانک سامان از طرف دیگر، برای نصب و فعالسازی اپلیکیشن، منجر به افزایش نرخ استفاده فعال از آن و ارتقاء سطح رضایت مندی کاربران شده است.

پژوهش انجام شده که از نوع ارزیابی های تجربه کاربری محسوب می شود، در دسته پژوهش های مبتنی بر مشاهده (با رویکرد کیفی در پاره ای از قسمت ها) قرار گرفته که به طور معمول در اوایل چرخه عمر یک محصول/ خدمت برای بهبود تجربه کاربر قبل/ حین/ پس از استفاده، به کار برده می شود. راهکار تحقیقاتی طراحی شده توسط شرکت ReWise، در قالب یک مقاله علمی تحقیقاتی در ژورنال Research World نیز منتشر شد.

مجله Research World، رسانه آنلاین ESOMAR (انجمن جهانی تحقیقات بازار) به عنوان معتبرترین پایگاه اطلاع رسانی در حوزه تحقیقات بازار در سراسر دنیا محسوب می شود. انجمن ایزومار ضمن تنظیم قوانین و مقررات تحقیقات بازار در دنیا، بالاترین استاندارد در این زمینه را نیز معرفی می کند و با برنامه های آموزشی بستر آشنایی محققان با این صنعت را فراهم می سازد.

research world

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.