خرید گیفت کارت

برای استفاده از امکانات بازی باید خریدهای درون برنامه ای داشته باشید و تجهیزات حرفه ای تری در بازی تهیه کنید. گیفت کارت یک اعتبارمجازیست که برای خریدهای درون برنامه ای و بازی ها طراحی شده که کاربران بتوانند به راحتی خرید های مجازی انجام دهند.

نکته مهم و قابل توجه درنحوه تهیه گیفت کارت این است که باید دقت داشته باشید که کشوراکانت شما (اکانت گوگل پلی، آیتونز، پلی استیشن، ایکس باکس و...) ، کدام کشور است. این نکته بسیار مهم است زیرا شما برای خرید گیفت کارت حتما باید گیفت کارتی را خریداری کنید که با کشور اکانت شما مطابقت داشته باشد.

هدف تمام سایت های اینترتنی فروش گیفت کارت این است که با وجود تمام تحریم ها بتوانند با بهترین روش، گیفت کارت ها را در اختیار شما قرار دهند. سایت افراگیفت یکی از بهترین سایت های موجود می باشد که میتوانید با خیال راحت به این سایت اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید زیرا افراگیفت دات کام با داشتن گواهینامه ssl، که نشان دهنده امنیت جهانی و استاندارد بودن سایت از نظر مرورگرها مخصوصا google می باشد امنیت سایت خود را تضمین میکند.

هنگام انتخاب سایت قابل اعتماد برای خرید گیفت کارت دقت داشته باشید یک سایت معتبربا خدمات رسانی عالی را انتخاب کنید. سایت افراگیفت در میان سایت های معتبر، بهترین قیمت ها و خدمات رسانی را دارد و دارای تنوع بسیار و محصولات کامل با اعتبار های مختلف موجود در ایران می باشد.

سیستم عامل های اندروید و ایفون، دو سیستمی هستند که طرفداران بسیاری دارند.

در این رقابت، اندروید رتبه اول را به خود اختصاص داده است و بیشترین کاربر را داراست.

خرید گیفت کارت گوگل پلی Google play

فروشگاه گوگل پلی ( گوگل پلی استور)، یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با بیش از ۵۰۰.۰۰۰ محصول می باشد که شامل بازی های متنوع، اپلیکیشنها، فیلم، کتاب و.. میشود.

کاربران اندروید برای تهیه و استفاده از محصولات کاربردی گوگل پلی استور باید به مبلغ مورد نیاز برای تهیه آن محصول در فروشگاه گوگل پلی توجه کنند و گیفت کارت گوگل پلی را به همان مبلغ تهیه کنند تا بتوانند محصول خود را خریداری کنند.

برای استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی دقت بیشتری در انتخاب کشور گیفت کارت داشته باشید (کشور اکانت و گیفت کارت باید یکی باشه به همراه آی پی همان کشور) زیرا گوگل بسیار سختگیر است و امکان بلاک شدن اکانت شما بسیار بالاست.

به دلیل تحریم های موجود برای کاربران ایرانی، در صورتی که گوگل شک کند به اکانت ایرانی، آن را بلاک خواهد کرد. در سایت افراگیفت میتوانید گیفت کارتهای گوگل پلی را برای تمام کشورها دراعتبارهای متنوع ۵ ، ۱۰ ،۱۵  ، ۲۰ ، ۲۵ ،۳۰، ۵۰ ،۶۰،۷۵ ،۱۰۰ ، ۲۰۰ دلارتهیه کنید.

خرید گیفت کارت اپل آیتونز Apple

بعد از اندروید سیستم عامل ایفون رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. اپل نیزمانند فروشگاه گوگل پلی دارای یک فروشگاه اینترنتی می باشد که شما میتوانید محصولات و بازی های بسیاری را دراین فروشگاه یا همان اپ استورتهیه کنید.

اپل درکنارفروشگاه اینترنتی خود اپلیکیشن های مختص به خود (اپل موزیک و...) را دارد که برای آن ها نیزشما نیازبه تهیه گیفت کارت ایتونزدارید. گیفت کارت های اپل آیتونزبا اعتبارهای مختلف و کامل (2، 3، 4، 5، 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50، 60، 75، 100،200، 300 و 500 دلاری) در سایت افراگیفت با بهترین قیمت موجود است.

خرید گیفت کارت پلی استیشن PSN

در بین کنسول ها و سیستم های مربوط به بازی، کنسول پلی استیشن طرفداران بسیاری دارد. گیمران پلی استیشن برای خرید بازی ها از استور PSN باید گیفت کارت پلی استیشن (مربوط به کشوراکانت خود در پلی استیشن) را انتخاب کنند.

در کنسولهای پلی استیشن و ایکس باکس گیمران قابلیت بازی انلاین دارند که برای استفاده از این قابلیت باید اکانت های پلی استیشن پلاس برای PSN و اکانت گلد برای XBOX تهیه کنند.

گیفت کارت های مربوط به پلی استیشن در اعتبار های 10، 20، 25، 30، 40، 50 ،60 ،75، 100 دلار و همچنین محصولات دیگر مانند گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 و3 ماهه و 1 ساله، اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ماهه و 3 ماهه و گیفت کارت پلی استیشن EA Access یک ساله در سایت افراگیفت با مناسبترین قیمت و خدمات رسانی موجود می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.