قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

بدین منظور باید ابتدا ضرورت استفاده از خدمات قالیشویی در تهران را بدانیم. سپس به سراغ انواع خدمات قالیشویی و قیمت آن طبق تعرفه اتحادیه رسمی قالیشویی کشور برویم. پس با ما همراه باشید.

هنگام ورود به منزل اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، فرش و قالی است. اگر فرش و یا قالی‌های منزل شما چرک و یا کثیف باشد، به محض ورود به منزل اولین چیزی که در محض به ورود به منزل خودنمایی می‌کند، دقیقا همان فرش‌های کثیف است. اگر زمان قدیم بود و هنوز همه افراد خانه‌های بزرگ با حیاط‌های بزرگ داشتند، فرش‌های خود را در حیاط پخش کرده و برای تمیزی آن دست به کار می‌شدند. در این بین طبیعتا علاوه بر مصرف انرژی و زمان زیاد برای شستن فرش‌ها میزان زیادی آب نیز هدر می‌رفت.

اما امروزه که خانه‌های بزرگ جای خود را به آپارتمان‌های کوچک و بدون حیاط داده‌اند، این امر امکان پذیر نیست به همین دلیل برای رفع این مشکل بسیاری از افراد دست به کار شده و با کمی آب و شامپو فرش شروع به تمیز کردن فرش‌ها می‌کنند البته در بسیاری از مواقع افراد نتیجه‌ای که مدنظرشان است را از این کار نمی‌گیرند. یا حتی بدتر ممکن است باعث خراب شدن بافت فرش یا قالی شوند! در این حالت به سراغ نزدیک‌ترین قالیشویی می‌روند. به مجموعه عملیات شستشوی فرش یا قالی، لکه زدایی یا برداشتن لکه، گرد و غبار از روی فرش یا قالی را قالیشویی می‌گویند. 

در قالیشویی خدمات مختلفی مانند شستشوی فرش، لکه گیری، ضدعفونی، رفوگری، شیرازه بافی، ریشه زنی، تعمیر، ترمیم، مرمت، مبل‌شویی و تمام خدمات مرتبط با فرش یا قالی انجام می‌شود. در مورد شستشوی فرش باید گفت بهتر است این کار توسط مرکز مجهز و پیشرفته و همچنین با سابقه خوب در این کار انجام می‌شود زیرا در این مورد چند مطلب بسیار مهم دخیل می‌باشد.

اول اینکه استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث کاهش مصرف آب می‌باشد و دوم اینکه باعث کاهش زمان شستشوی فرش و به نوعی صرفه جویی در زمان می‌شود. سوم اینکه اگر از تجهیزات مناسب به همراه مواد شوینده مناسب استفاده شود، این مورد باعث خراب نشدن جنس فرش و افزایش عمر آن خواهد شد. در کنار استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته رعایت موارد زیر برای یک قالیشویی خوب در تهران نیز ضروری است:

  • استفاده از مواد شوینده مناسب و درجه ۱

  • استفاده از مواد ضدعفونی کننده بدون ضرر برای محیط زیست 

  • استفاده از مواد شوینده گیاهی و ارگانیک فاقد هرگونه مواد مضر برای شستن فرش‌های دستباف

دلیل تاکید یک قالیشویی خوب در تهران بر شستشوی اصولی فرش‌ها و همچنین استفاده از مواد شوینده به این دلیل است که برخی از قالی شویان به منظور شستشوی فرش یا قالی از آب آلوده استفاده می‌کنند که این امر سبب بروز انتقال انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌ههای میکروبی  و عفونی می‌شود زیرا این بیماری‌ها به راحتی از طریق آب آلوده منتقل می‌شوند.

این مطلب به خصوص در مورد سلامتی خانواده‌هایی که دارای کودک هستند بسیار پر اهمیت است. اما قالیشویی ما که کار خود را با هدف جلب رضایت خداوند و مشتری انجام می‌دهد، به این مورد توجه بسیار ویژه‌ای دارد. اگر به دنبال قالیشویی در فرشته یا قالیشویی در نیاوران هستید، با ما همراه باشید.

قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

از قیمت خدمات قالیشویی در تهران در قالیشویی فرشته چه می‌دانید؟

برای پاسخ دقیق به این سوال که قیمت خدمات قالیشویی در تهران در قالیشویی فرشته یا قالیشویی در نیاوران چقدر است؟ بهتر است که نگاهی به لیست زیر که در آن یه قیمت خدمات قالیشویی در تهران اشاره شده است، نگاهی بیاندازید. این لیست توسط "اتحادیه صنف قالیشویان تهران" تهیه شده است. علاوه بر این نرخ خدمات قالیشویی مصوب کمیسیون نظارت تهران مورخ 01/12/1397 می‌باشد. 

 قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

 قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

ناگفته نماند هرگونه افزایش قیمت و یا تغییر قیمت توسط قالیشویی حتما با توافق مشتری و از قبل به وی اطلاع داده می‌شود و با مشتری هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

اما اگر بخواهیم از نحوه شستشوی فرش و یا اصول شستشوی فرش در قالیشویی در نیاوران و یا در قالیشویی در فرشته بگوییم، باید گفت این قالیشویی با استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها اقدام به شستشوی فرش می‌کند. معمولا قالیشویی‌ها در چندین مرحله کار خود را انجام می‌دهند که این مراحل عبارت است از:

  • مرحله اول برای شستن فرش یا قالی، غبار روبی است. در این مرحله فرش یا قالی باید خیس بخورد به این صورت که فرش به صورت کاملا عمیق در داخل آب قرار گرفته و اصطلاحا خیس می‌خورد. این کار باعث می‌شود اگر فرش یا قالی شما مدت زیادی در معرض گرد و غبار بوده کاملا غبار روبی شود.

  • مرحله دوم قرار دادن فرش یا قالی در دستگاه‌های مخصوص شستشو می‌باشد. این دستگاه دارای برس‌های گرد و پرقدرتی می‌باشد که با حرکات دورانی خود باعث تمیز شدن فرش و پاک شدن آن می‌شوند. در این مرحله مواد شوینده مناسب و درجه 1 به همراه آب برای شستن فرش یا قالی استفاده می‌شود.

  • مرحله لکه گیری همزمان با شستن فرش یعنی مرحله دوم نیز قابل اجراست. معمولا مشتری قبل از تحویل فرش خود از وجود هر نوع لکه‌ای، قالیشویی را باخبر می‌کند تا برای رفع آن با استفاده از مواد شوینده مناسب اقدام شود.

  • مرحله بعدی کف‌گیری فرش و آبگیری آن است. این مرحله نیز مانند مرحله دوم توسط دستگاه‌های شستشو با برس‌ها قوی انجام می‌شود. پس از اینکه آب و کف اضافی فرش یا قالی خارج شد، فرش را از دستگاه خارج می‌کنند. 

  • در این مرحله فرش تمیز و آبکشی شده را برای آّبگیری نهایی در دستگاه دیگری قرار می‌دهند.

  • پس از اینکه آب فرش یا قالی به طور کامل گرفته شد، فرش یا قالی را در مرض نور خورشید و هوای آزاد قرار می‌دهند. نور خورشید نیز باعث کامل خشک شدن فرش و همچنین گرفتن رطوبت نهایی فرش یا قالی خواهد شد. علاوه بر این باعث ضد عفونی شدن مجدد فرش نیز می‌شود و بوی بد آن نیز به طور کامل گرفته خواهد شد.

  • در مرحله آخر فرش یا قالی در کاور مخصوص قرار داده شده و طبق زمانبندی نهایی و تعیین شده با مشتری برای وی ارسال می‌شود.

قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

قیمت خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

تمامی مراحل ذکر شده با دقت فراوان و کیفیت بالا و در اسرع وقت توسط پرسنل کوشا و فعال مجموعه قالیشویی در فرشته یا قالیشویی در نیاوران در شهر تهران برای شما عزیزان انجام خواهد شد. امیدواریم با خواندن این مقاله با قیمت خدمات قالیشویی در تهران آشنا شده باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.