​بهترین راه حل برای دریافت خدمات پزشکی در روزهای کرونا با دکتر ساینا

 از آنجایی که حضور در مکان سربسته مثل درمانگاه‌ها و مطب‌های پزشکی، با انتقال ویروس همراه است، سامانه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا پیشنهاد خوبی برای افراد محسوب می‌شود!  اما چه امکاناتی از طریق این سامانه برای مراجعه کنندگان فراهم است؟

خدمات ارائه شده توسط سامانه مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا

در بسیاری از خدمات پزشکی با استفاده از این سرویس می‌توان با دکترهای فوق تخصص و متخصص گفتگو کرد. مطلع شدن از جواب آزمایش، نتیجه عکس‌های رادیولوژی، مشاوره‌های تغذیه‌ای، پوستی و حتی بیماری‌های تخصصی با استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی انجام می‌شوند. بیش از 450 متخصص در 44 حوزه پزشکی آماده مشاوره به کاربرانند. برخی از این تخصص‌ها عبارت‌اند از:

• کودکان

• تغذیه

• پوست و مو

• روانشناسی

• ارولوژی

• سرطان

• زنان و زایمان

• سالمندان

• مغز و اعصاب

• گوارش و کبد

• ریه

• بیماری‌های داخلی

دکتر ساینا1

همان‌طور که اشاره شد موارد ذکر شده تنها بخشی از خدمات مشاوره تلفنی پزشکی محسوب می‌شوند. برای مشاهده تمامی تخصص‌ها می‌توانید به سامانه drsaina.com  مراجعه کرد.

چگونگی استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا

با مراجعه به وبسایت دکتر ساینا و عضویت از طریق شماره موبایل می‌توانید از مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا استفاده کنید. فقط کافی است مشکل مورد نظر را در سامانه جست‌وجو کرده و از میان لیست متخصصین، مشاور مورد نظر را انتخاب کنید. 

بعد از انتخاب متخصص، باید نوع مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. با زدن گزینه مشاوره تلفنی پزشکی و مطرح کردن پرسش و مسئله مربوطه امکان دریافت خدمات اینترنتی برای شما فراهم می‌شود. در صورت پرداخت مبلغ مشاوره، متخصص پس از گذشت زمانی کوتاه با شما تماس خواهد گرفت. شما همچنین می‌توانید در صفحه گفتگو عکس آزمایش و مستندات پزشکی خود را نیز ارسال کنید. اما با مشاهده لیست متخصصین چگونه انتخاب بهتری داشته باشیم؟

انتخاب بهترین متخصص برای مشاوره تلفنی

در حالت کلی برای مراجعه به یک متخصص باید از میزان دانش و سوابق تجربی او اطمینان کسب کرد. همچنین میزان رضایت مراجعه کنندگان به یک متخصص می‌تواند فاکتور مهمی برای انتخاب باشد. یک متخصص خوب دائما اطلاعات پزشکی خود را به‌روز می‌کند و رزومه و سابقه خوبی دارد. 

او امین، رازنگهدار و مورد اعتماد بیماران است. او با مراجعه‌کنندگان خود رابطه دوستانه‌ای برقرار کرده و زمانی که آن‌ها به او نیاز دارند در دسترس است و تا بهبودی کامل و رسیدن به شرایط ایده‌آل کنار آن‌ها حضور دارد. تمامی پزشکان این مجموعه پیش از جذب از لحاظ علمی و تجربی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در زمانی که جذب می‌شوند از لحاظ عملکردی نیز مورد پایش قرار می‌گیرند. 

تمامی این اطلاعات در پروفایل کاربری این پزشکان قید شده است. همچنین امکان ثبت نظر برای کاربران در سامانه وجود دارد. در نتیجه با مشاهده نظرات مراجعه کنندگان و سابقه پزشک می‌توان از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی بهترین نتیجه را به دست آورد.

مزیت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا

 دکتر ساینا با ثبت 1میلیون مشاوره موفق پزشکی یکی از بزرگترین مراجع تخصصی مشاوره از راه دور (telemedicine) محسوب می‌شود. در این سامانه همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز وجود دارد. پشتیبانی 24 ساعته از خدمات، تضمین بهترین کیفیت برای مشاوره تلفنی و امکان عودت کامل وجه در صورت عدم رضایت از ویژگی‌های سامانه دکتر ساینا محسوب می‌شوند. 

دکتر ساینا2

سخن آخر

بسیاری از سالمندان توانایی خروج از منزل را ندارند. همچنین استفاده از مشاوره متنی و آنلاین برای آن‌ها دشوار است. بنابراین خدمات مشاوره بهترین پیشنهاد برای خدمات پزشکی آن‌ها محسوب می‌شود.

حتما برای شما نیز پیش آمده که برای دریافت نوبت پشت خط تلفن مطب‌ها منتظر باشید. همچنین بسیاری از مطب‌ها و درمانگاه‌ها با وجود نوبت از پیش گرفته شده معطلی‌های بسیاری دارند. گاهی برای مراجعه به یک متخصص باید از یک سمت شهر به قسمت دیگری از شهر سفر کرد. 

در شرایطی که خروج از منزل پیشنهاد نمی‌شود و حمل و نقل عمومی خطرناک و استفاده از وسیله شخصی هزینه دارد، استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر شرایطی و با هزینه کمتر! فقط کافی است به سامانه تخصصی دکتر ساینا از طریق لینک زیر مراجعه کنید، پزشک خود را پیدا کرده و پاسخ تمامی دغدغه‌های خود را از خانه یا محل کارتان دریافت کنید. 

https://www.drsaina.com/ConsultationPhoneCall/مشاوره-تلفنی/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.