بلیط هواپیما تهران اهواز ماهان بخریم یا ایران ایر؟

 خرید بلیط هواپیما از هر یک از این شرکت های هواپیمایی مزایای را به همراه دارد که اطلاع از آنها می تواند انتخاب بهتری را برایتان به همراه داشته باشد. سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا۲۴ در ادامه ویژگی های هر یک از این دو ایرلاین را برای پروازهای تهران به اهواز و بالعکس بررسی خواهد نمود.

خرید بلیط هواپیما تهران اهواز ماهان

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توان برای سفرهای هوایی داخلی و برخی از مسیرهای خارجی داشت، سفر با هواپیمایی ماهان می باشد. ایرلاین ماهان که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در کرمان آغاز نموده است، دارای هواپیماهای متنوعی بوده و همگی در سطح مطلوبی از کیفیت قرار دارند. ناوگان هوایی این ایرلاین دارای ۳۷ هواپیما ایرباس، ۱۷ فروند هواپیما BAe و دو هواپیما بوئینگ می باشد که در مسیرهای مختلف تردد دارند.

یکی از مسیرهای داخلی که ماهان ایر در آن پروازهایی را ارائه می دهد، مسیر تهران اهواز و بالعکس می باشد. برای مشاهده بلیط هواپیما تهران اهواز ماهان ایر کلیک کنید تا از زمان و قیمت پروازهای آن مطلع گردید. حال سوال این است که چرا باید بلیط ماهان را برای این مسیر خریداری کنیم؟ از مهم ترین مزایا و ویژگی های مثبت پروازهای ایرلاین ماهان می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

خرید بلیط هواپیما نیم بها جانبازان

شرکت های هواپیمایی که امکان خرید بلیط نیم بها را برای خانواده جانبازان و ایثارگران فراهم نموده اند اندک بوده و تنها ایرلاین های آسمان، ایران ایر و ماهان این قابلیت را دارا می باشند. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین دلایلی که می توان برای خرید بلیط پرواز تهران اهواز ماهان در نظر گرفت، ارائه تخفیف های بسیار زیاد برای بلیط خانواده جانبازان می باشد.

انتخاب صندلی در زمان خرید بلیط پرواز تهران اهواز

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد در پروازهای ارائه شده توسط ماهان می توان به انتخاب شماره صندلی توسط مسافر اشاره نمود. توجه داشته باشید که این قابلیت تنها در پروازهای سیستمی ماهان وجود داشته و برای بلیط های چارتر چنین ویژگی موجود نمی باشد. همچنین لازم به ذکر است که سایر شرکت های هواپیمایی نیز امکان انتخاب شماره صندلی را در زمان خرید بلیط برای مسافران ارائه نمی دهند.

ارائه غذاهای باکیفیت و پذیرایی و ارائه خدمات توسط مهمانداران کاملا حرفه ای و استفاده از پروازهای کاملا ایمن از دیگر دلایلی می باشند که باعث شده اند تا اغلب افراد برای خرید بلیط پرواز اهواز، هواپیمایی ماهان را انتخاب کنند.

بلیط پرواز تهران اهواز

خرید بلیط هواپیما اهواز تهران ایران ایر

ایران ایر از دیگر ایرلاین های نام آشنا و معروف در کشورمان می باشد که فعالیت بیش از نیم قرن داشته و پروازهایی را در مسیرهای داخلی و خارجی ارائه می دهد. اگر برای خرید بلیط هواپیما اهواز تهران اینجا کلیک کنید، مشاهده خواهید کرد که در تمام روزهای هفته این ایرلاین پروازهایی را در مسیر تهران اهواز و بالعکس ارائه می دهد. به چند دلیل می توان انتخاب ایران ایر را برای این پروازها مناسب دانست که برخی از آنها عبارتند از:

خرید بلیط چارتر اهواز تهران

پروازهای ارائه شده توسط ایران ایر برای این مسیر را به می توان به دو گروه سیستمی و چارتری تقسیم نمود که در اغلب مواقع بلیط های چارتری ارزان تر می باشند. با توجه به گروه سنی مسافرانی که همراه شما بوده و قصد خرید بلیط برای آنها دارید می توانید یکی از دو گروه پرواز ارائه شده را انتخاب نمایید. به عبارت دیگر، در صورتیکه سن مسافر بالاتر از 12 سال می باشد، می توانید بلیط سیستمی ایران ایر را با قیمت ارزان تر از بلیط های چارتری خریداری کنید.

همچنین می توان بلیط های لحظه آخری تهران به اهواز یا بالعکس را از پروازهای چارتری ایران ایر در زمان مناسب خریداری کنید و از تخفیف های بسیار عالی بهره مند گردید. البته توجه داشته باشید که بلیط های چارتری ایران ایر و سایر شرکت های هواپیمایی که توسط چارترکننده های مختلف ارائه می گردد، شرایط استرداد متفاوت با پروازهای سیستمی داشته و ممکن است درصد جریمه آنها بسیار بالا و حتی غیر قابل کنسلی باشند.

بلیط اهواز تهران

خرید بلیط ارزان هواپیما اهواز تهران ایران ایر

علاوه بر تفاوت هایی که در قیمت بلیط های چارتر و سیستمی ایران ایر وجود دارد، سایر فاکتورها از قبیل کلاس نرخی نیز می تواند بر قیمت بلیط تاثیر بالایی داشته باشد. توجه داشته باشید که کلاس های پروازی ایران ایر را می توان به دو گروه کلی اکونومی و بیزینس تقسیم بندی نمود که به ترتیب ارزان ترین و گران ترین بلیط می باشد. لذا می توان با کمی دقت در زمان خرید بلیط، پروازهای ارزان ایران ایر را برای طی کردن مسیر مورد نظر انتخاب نمایید.

علاوه بر ماهان و ایران ایر برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز می توان ایرلاین های دیگری از قبیل ایران ایرتور، زاگرس، آتا، تابان، قشم ایر، کاسپین، وارش و کارون را انتخاب کرد که پروازهای آنها به صورت سیستمی و چارتری به فروش میرسند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران اهواز رسپینا24

با توجه به تنوع بسیار بالا در پروازهای ارائه شده در مسیر تهران اهواز توسط شرکت های هواپیمایی مختلف، لازم است سایت هایی را برای خرید بلیط انتخاب کنید که تمام پروازها را پوشش دهند. با این انتخاب فرصت بیشتری برای خرید بلیط های ارزان قیمت خواهید داشت. رسپینا24 یکی از سامانه های جامع در این زمینه می باشد که تمام پروازهای ایرلاین های داخلی و خارجی چارتری و سیستمی را پوشش داده و با رابط کاربری آسان، شرایط را برای مقایسه قیمت بلیط ها برای کاربران خود فراهم نموده است.

لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده توسط رسپینا24 از قبیل خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی، بلیط قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS این مجموعه نیز در دسترس بوده و از پشتیبانی 24 ساعته و امکان استرداد آنلاین برخوردار می باشند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.