چمن مصنوعی کالایی مناسب و مقرون به صرفه برای زیباسازی محیط

 ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که در خرید چمن مصنوعی به چه مواردی باید توجه داشته باشیم؟! ما در اینجا به طور کامل به این موضوع می‌پردازیم و تمامی اطلاعات لازم را در مورد خرید چمن مصنوعی و قیمت چمن مصنوعی  در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا می‌خواهید از چمن مصنوعی استفاده کنید؟

دلیلی که برای انتخاب چمن مصنوعی دارید بر تمامی مراحل تصمیم گیری شما در پروسه خرید اثر خواهد گذاشت. بنابراین ابتدا باید دلیل روشنی برای انتخاب این محصول داشته باشید. اغلب افراد به دلایل مختلفی به استفاده از چمن مصنوعی روی می آورند. برخی از این دلایل به شرح زیر هستند:

  • بهره‌بری از حس زیبای طبیعت در تمام طول سال بدون وجود گِل، حشرات و موارد اینچنینی

  • نگهداری راحت‌تر در مقایسه با چمن طبیعی

  • ویژگیهای منحصر به فرد این محصول به گونه‌ای است که هیچ گونه ضرری برای کودکان و حیوانات ندارد

  • چمن مصنوعی فضا را بسیار لوکس می‌کند و سبب می‌شود از دیگران متمایز شوید

ممکن است دلایل دیگری برای استفاده از چمن مصنوعی در محیط اطراف وجود داشته باشد. مهم نیست دلیل شما چیست، مهم این است که دلیل منطقی و درستی برای خرید چمن مصنوعی داشته باشید.

 

بودجه خود را قبل از خرید چمن مصنوعی تعیین کنید

اولین کاری که قبل از خرید چمن مصنوعی باید انجام دهید این است که بودجه خود را مشخص کنید. این امر در صدر تمامی کارهایی قرار دارد که باید انجام دهید. زیرا با اینکار به سمت محصولاتی می روید که متناسب با بودجه شما هستند و دیگر به طرف محصولاتی که متناسب با پول شما نیستند، نمی‌روید و جذب محصولات گرانقیمت‌تر نمی‌شوید.

اگر قبل از خرید چمن مصنوعی بودجه را تعیین نکنید و محصولات متنوعی را ببینید ممکن است از محصولی خوشتان بیاید که متناسب با بودجه شما نیست. در این شرایط انتخاب محصول دیگر برایتان بسیار دشوار خواهد شد.

متراژ محدوده ای را که می خواهید برای آن خرید کنید، تعیین کنید

متراژ در تعیین قیمت چمن مصنوعی نقش بسیار مهمی دارد. بهتر است قبل از خرید چمن مصنوعی مکانی را که می خواهید برای آن خرید کنید مشخص کنید و متراژ آن را برآورد کنید.

اگر چمن مصنوعی را برای تراس و یا اتاق خواب می‌خرید معمولا نیاز به نصب خاصی ندارد و خود شما نیز می توانید اینکار را انجام دهید. اما اگر چمن را برای ابعاد بزرگتر مثل زمین ورزش می‌خواهید، نصب آن باید توسط تیم حرفه‌ای صورت گیرد.

در این موارد نوع زمین و خاک، محل قرارگیری زمین و مسائل دیگری نیز مهم هستند که در تعیین قیمت چمن مصنوعی اثر می‌گذارند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید چمن مصنوعی شناخت کاملی از محلی که می خواهید برای آن خرید کنید، داشته باشید.

اطلاعات خود را در مورد چمن مصنوعی بالا ببرید

این قسمت جالبترین کاری است که قبل از خرید چمن مصنوعی باید انجام دهید. در این بخش بهتر است با مطالعه مقالات معتبر اطلاعات خود را در زمینه چمن مصنوعی بالا ببرید. در اینجا به برخی از نکاتی که باید در خرید چمن مصنوعی به آنها توجه داشته باشید، اشاره می‌کنیم:

۱. ارتفاع الیاف در چمن مصنوعی

ارتفاع الیاف در چمن مصنوعی متفاوت است و به هدف شما از خرید چمن مصنوعی بستگی دارد. هر چقدر که طول الیاف بلندتر باشد (چیزی حدود ۳۰ میلی متر) چمن ظاهری لوکس تر خواهد داشت، اما هر چقدر که طول الیاف کوتاهتر باشد ( چیزی حدود ۱۷ تا ۲۷ میلی متر) چمن تمیزتر به نظر می‌آید و برای کودکان و حیوانات خانگی بهتر است.

۲. وزن چمن مصنوعی

اگر چمن مصنوعی از مواد با کیفیت درست شده باشد، معمولا وزن آن برای هر یک متر مربع چیزی حدود ۲ تا ۳ کیلوگرم است. دانستن این موضوع، برای وقتی که تصمیم دارید خودتان چمن را نصب کنید، بسیار مهم است!

۳. رنگ چمن مصنوعی

چمنهای مصنوعی برای استفاده در فضاهای مختلف تولید می‌شوند، به همین دلیل تنوع رنگ در این محصولات بالاست و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود چمن مصنوعی مورد نظر را انتخاب کنید.

چمن زار

با توجه به مکانی که می خواهید از چمن مصنوعی استفاده کنید، می‌توانید رنگ تیره و یا روشن این محصول را انتخاب کنید. اگر قرار است از این محصول در محیطی مثل حیاط استفاده کنید بهتر است یک نمونه از چمن مورد نظر را تهیه کنید و در زیر نور آفتاب پهن کنید تا تلوتلو رنگ آن را ببینید و مطمن شوید مطابق با سلیقه شماست.

اگر چمن شما در معرض نور آفتاب قرار دارد این محصول باید در برابر نور UV مقاوم باشد تا پرتو خورشید رنگ آن را از بین نبرد.

نگران قیمت چمن مصنوعی نباشید

بسیاری از افراد در خرید چمن مصنوعی بسیار نگران قیمت چمن مصنوعی هستند. اما در اینجا به شما می‌گوییم که این نگرانی کاملا بی‌مورد است.

قیمت چمن مصنوعی مانند هر محصول دیگری متنوع است. اگر تا به حال تجربه‌ای در خرید این محصول نداشته‌اید بهتر است بدانید خرید چمن مصنوعی به راحتی خریدهای دیگر شماست و قیمت آن نیز قابل پرداخت و مدیریت است.  برای مشاهده انواع چمن مصنوعی و قیمتهای آن می‌توانید به فروشگاه سایت چمنزار وارد شوید.

انواع چمن مصنوعی را از گروه چمنزار بخواهید

گروه چمنزار گروهی حرفه‌ای در زمینه فروش و نصب انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزیینی است. این گروه با سالیان زیاد تجربه در زمینه طراحی محیط با استفاده از چمن مصنوعی در اختیار شماست تا مشاوره‌های رایگان را در مورد خرید، نصب و معرفی بهترین گزینه برای شما به طور رایگان در اختیارتان قرار دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.