چه دستگاهی برای راه اندازی یا توسعه کسب و کار زیبایی شما مناسب است؟

شما می توانید با تهیه چند دستگاه زیبایی و کسب مجوزهای مربوطه، کلینیک یا مطب زیبایی راه اندازی کنید. اما پیش از آن نیاز دارید تا دستگاه های ایده آل و مناسب برای فعالیت خود را نیز بیابید.

 دستگاه های لیزر موهای زاید

در حال حاضر دستگاه های مختلفی در مراکز زیبایی برای لیزر موهای زاید استفاده می شود.  از جمله این دستگاه ها می توان به لیزر دایود، لیزر الکساندرایت، لیزر الکس دایود و لیزر اس اچ آر اشاره کرد. حال این سوال مطرح می شود که بین دستگاه های مختلف لیزر  موهای زاید، در نهایت کدام دستگاه مناسب تر است؟  از طرف دیگر آیا دستگاهی هست که ویژگی های چند نوع از این لیزرها را به صورت هم زمان در خود جا داده باشد؟

لیزر الکس دایود دستگاهی برای تمامی پوست ها

لیزر الکس

فناوری دستگاه لیزر الکس دایود در واقع ترکیبی از تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و دستگاه لیزر دایود با طول موج 808 نانومتر است، که می تواند تمامی 6 نوع تیپ پوستی (از روشن تا تیره) را شامل شود.

یکی از مهمترین مزیت های دستکاه لیزر الکس دایود این است که  لیزر توسط فولیکول پوست بدن جذب شده و باعث کاهش جذب آب و هماتوگلوبین در پوست می شود. از این رو طول موج ساطع شده از این دستگاه  برای پوست کاملا بی خطر است و در اصل بر روی سطح پوست هیچ تاثیری ندارد. این ویژگی، این دستگاه را به یکی از دستگاه های محبوب برای حذف موهای زائد بدن تبدیل کرده است.

 همچنین قیمت لیزر الکس دایود نسبت به کارایی و مزیت های آن مقرون به صرفه بوده و می تواند انتخاب ایده آلی برای راه اندازی کسب و کار شما در صنعت زیبایی باشد.

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

الکس دایود

دستگاه لیزر دایموند پلاس یکی از دستگاه های جدید و مدرن الکس دایود برای رفع موهای زاید است که با توان 2000 وات به طور قطعی موهای زاید را بین می برد. همچنین لیزر دایموند پلاس با 100 میلیون شات از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید برای مدت زمان بسیار طولانی از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه، کافی است به سایت آفرودیت لیزر سر بزنید و با مشاوران این شرکت تماس بگیرید.

در مجموع می توان گفت، با توجه به این که دستگاه لیزر الکس دایود، مجموعه ای از مزیت های لیزر الکساندرایت و  لیزر دایود بوده و قابلیت های مناسبی را با خود به همراه می آورد، می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شما باشد تا از خرید لیزر الکساندرایت و دایود بی نیاز شوید و با استفاده از آن طیف وسیعی از انواع پوست ها را پاسخگو باشید.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زاید و انواع دستگاه های زیبایی می توانید با مشاوران آفرودیت لیزر تماس بگیرید

تلفن تماس: 22879501-021 (10 خط)

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.