پانی" مرکز پخش عمده کباب ترکی

در دنیای امروز و پیشرفت تکنولوژی، اطلاع‌رسانی نسبت به قبل بسیار گسترده‌تر شده‌است و مردم آگاه تر شده‌اند. این موضوع نه تنها جامعه و زندگی مردم، بلکه صنایع غذایی را تحت تأثیر خود قرار داده ‌است. به عنوان مثال معمولاً ما با این باور زندگی می‌کنیم که فست فودها مضر هستند و تا جایی که می‌توانیم باید از خوردن آنها جلوگیری کنیم.

اما اصلاً جای نگرانی نیست؛ چرا که خوشبختانه همین پیشرفت علم، به ما کمک کرده‌است تا بتوانیم از غذاهای مورد علاقه مان دست نکشیم! اخیراً با گفته‌هایی از دانشمندان رو به رو هستیم که می‌گویند، در صورت پخت اصولی و استاندارد غذاهای فست فودی، ممکن است حتی سالم‌تر و مقرون به صرفه تر از غذاهای دیگر هم شوند! در بین این غذاها، دونر کباب یا همان کباب ترکی خودمان، یکی از پرطرفدارترین‌ها است. اگر شما هم جزو علاقه مندان به این غذا هستید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید و با ما برای آشنایی با کباب ترکی آماده همراه باشید!

مرکز پخش عمده کباب ترکی

کباب ترکی از محبوب‌ترین غذاها است. این محبوبیت نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر هم می‌باشد. اگر کمی جست و جو درباره معروف‌ترین کباب‌های ترکیه داشته باشید، نام "دونر کباب" یکی از پررنگ‌ترین عناوینی است که در لیست می‌درخشد!  بنابراین، پرطرفدار بودن این غذا، توقع مصرف‌کننده را از کیفیت بسیار بالا می‌برد و برای انتخاب شرکت کباب ترکی باید حساس و دقیق عمل کنیم! در این مطلب با مرکز پخش عمده کباب ترکی پانی آشنا خواهید شد:

با کباب ترکی پانی آشنا شوید!

اگر بخواهیم شرکت پانی ساده و کوتاه معرفی کنیم، می‌گوییم «عامل رونق فست فود سالم باشید!» شرکت پانی با بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید کباب‌های ترکیه، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کمک به فست فود سالم می‌باشد. در پانی، دستگاه‌های مدرن برای تولید و فناوری، همراه با گوشت مرغوب و کاملاً بهداشتی، همه دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت رول آماده کباب ترکی را با بالاترین کیفیت، طعم ثابت و شکل و شمایلی جذاب، در اختیار شما بگذارد. مهمترین دلیلی که سبب می‌شود تا از کباب ترکی آماده پانی استفاده کنید، ارزش‌ها و اهداف این شرکت است. مهمترین اولویت پانی،  عرضه محصولاتی است که به ارتقای سلامت فست فودها و ارزش غذایی بالای آنها کمک کند. اما ارزش‌های دیگر پانی چه هستند؟

مشتری مداری، برای ما حرف اول را می‌زند

مشتری مداری یکی از مهمترین اصولی است که پانی در راستای فعالیت‌های خود قرار داده‌است. در واقع جلب رضایت شما برای ما حرف اول را می‌زند. اقداماتی هم مانند نظر سنجی، مهندسی مجدد و … در این زمینه انجام شده‌است.

کیفیت بالا، تضمین کننده رضایت مشتریان ما است

بهترین دلیلی که سبب رضایت مشتریان پانی شده‌است، کیفیت بالای محصولات است. این افزایش کیفیت نه تنها برای حفظ آن، بلکه برای بهبود آن در جریان است. پیاده‌سازی اصول ISO و تولید محصولاتی مطابق با ذائقه ایرانی اطمینان خاطر را برایتان ایجاد می‌کند.

این موارد جز بخشی از مهمترین ارزش‌های شرکت تولید کباب ترکی آماده پانی بوده‌اند. همچنین همواره در تلاشیم محصولات جدید و به روز را به مشتریان ارائه کنیم.

کباب پانی

سفارش کباب ترکی

ممکن است برایتان سؤال باشد، چه کسانی رول کباب ترکی را سفارش می‌دهند؟ آیا تقاضای کباب ترکی آماده تنها محدود به رستوران‌ها می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم "خیر"! به‌طور کلی اگر شما هم جزو یکی از دسته‌های زیر هستید، می‌توانید سفارش کباب ترکی با کیفیت و مرغوب را به پانی بسپارید!

دسته اول: از مشتریان پر و پا قرص چانی می‌توان به رستوران‌ها و فست فودهایی اشاره کرد که دستگاه کباب ترکی را دارند، تنها رول آماده کباب ترکی را دریافت می‌کنند و خودشان در دستگاه پخت می‌کنند!

دسته دوم: دسته دوم، شامل آن رستوران‌ها و فست فودهایی می‌شود که دستگاه کباب ترکی را ندارند و کباب ترکی آماده پخته شده را تهیه می‌کنند. اگر شما هم دستگاه ندارید، به راحتی و مقرون به صرفه این غذای همه پسند را به مشتریانتان عرضه کنید.

دسته سوم: و در نهایت خانواده‌های خوش ذوق و علاقه‌مند به کباب ترکی هستند که محصولات پخته را تهیه می‌کنند و همراه اعضای خانواده نوش جان می‌کنند!

انواع کباب ترکی

انواع کباب ترکی را چقدر می‌شناسید؟

اگر همین عبارت «انواع کباب ترکی» را جست و جو کنید، معمولاً محبوب‌ترین کباب‌های کشور ترکیه را برای شما به نمایش درمی‌آورند. این در حالی است که دونر کباب، تنها یکی از انواع بهترین کباب‌های کشور ترکیه است و خود دارای دنیای متفاوتی می‌باشد! اگر شما هم مانند بسیاری از افراد فکر می‌کنید، کباب ترکی آماده تنها یک نوع است، همین الان این باور غلط را به چالش بکشید و با مدل‌های مختلف رول آماده کباب ترکی پانی آشنا شوید:

دونر کباب استیک: دونر کباب استیک یکی از خوشمزه‌ترین انتخاب‌ها می‌باشد؛ چرا که مخلوط آن 100 درصد گوشت است! مواد تشکیل دهنده این کباب خوشمزه، لایه‌های استیک، پیاز، چربی و ادویه خاص می‌باشد.

دونر کباب لوکس: این مورد شباهت بسیار زیادی به دونر کباب استیک دارد؛ چرا که ترکیبات همان هستند.  تنها با این تفاوت که مخلوط آن دارای 95 درصد گوشت می‌باشد.

دونر کباب نشاط: مخلوط دونر کباب نشاط هم مانند موارد قبل می‌باشد. خوب است بدانید در این مورد، تنها از 85 درصد گوشت استفاده شده‌است.

دونر کباب مخصوص: دونر کباب مخصوص یکی از دیگر از بهترین انتخاب‌های پیش رو است. در این کباب از ترکیب گوشت چرخ کرده، لایه‌های استیک، پیاز، چربی و ادویه‌های مخصوص است. میزان گوشت به کار رفته در این مورد، 80 درصد می‌باشد. همچنین دونر کباب مخصوص با گوشت 70 درصدی هم برای کاهش قیمت‌ها، موجود است.

دونر کباب مرغ: اگر رابطه خوبی با گوشت قرمز ندارید، دونر کباب مرغ خوشمزه‌ترین گزینه پیش رویتان است. در ترکیب این کباب از لایه‌های ران مرغ، زعفران، ادویه مخصوص و پیاز استفاده شده‌است.

دونر کباب ممتاز: و در نهایت، کمترین میزان گوشت مربوط به دونر کباب ممتاز با مقدار 60 درصد می‌باشد.

اکنون که با انواع کباب ترکی آماده آشنا شدید، انتخاب شما کدام است؟ اگر تجربه استفاده از انواع مختلف رول کباب ترکی را دارید، در بخش نظرات با ما . دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.