مادیرا در لیست پر بازده ترین سهام بازار در هفته گذشته

بابک ثقفی مدیر عامل این شرکت در این باره میگوید: دلایل مختلفی باعث حرکت کند مادیرا  در چند ماه گذشته شده. قیمت سهام مادیرا از زمان عرضه اولیه تا کنون حدود ۳۰ برابر شده و همین باعث شد همزمان با آزاد سازی سهام حق تقدم در خرداد ماه بسیاری از سهامداران اقدام به کشف سود کرده و با سود های قابل ملاحظه ای از سهم خارج شوند. در همین حین بسیاری از فعالان بازار نیز با پیش بینی این عرضه ها ، از قبل اقدام به فروش سهام خود کردند. طی این مدت روزانه حدود ۱۶ میلیون سهم معامله شده است که این حجم از عرضه جلوی رشد قیمت سهام را گرفت.

از طرفی از ابتدای سال سهام شرکت های بزرگ همچون فولاد مبارکه، گروه بانکی و خودرویی و صندوق های ETF مورد توجه بسیاری از سهامداران بود و توجه از شرکتهایی همچون مادیران کمتر شد .

بابک ثقفی در ادامه افزود: در سه ماه نخست سال 99 فعالیت شرکت بسیار تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت . محدودیت های بسیاری از سمت وزارت بهداشت برای فعالیت های شرکت اعمال شد و شرکت و کارخانه با ظرفیت کامل کار نکردند و فروش شرکت در این سه ماه اصلا طبق انتظارات و پیش بینی های ما نبوده.

ولی همانطور که در گزارش ماهانه تیر ماه منتشر شد، فروش شرکت رشد قابل توجهی داشته و حتی نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز 12 درصد افزایش داشته است. پیش بینی می کنیم گزارشات مرداد و شهریور به مراتب بهتر و بالاتر باشد و سود آوری بالاتری خواهیم داشت. فکر میکنم کسانی که مدت بیشتری با ما بمانند مزیتش را خواهند دید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.