بهترین قطارهای تهران مشهد کدامند؟

 سایت خرید بلیط قطار رسپینا۲۴ در ادامه به بهترین گزینه هایی که می توانید برای خرید بلیط قطار تهران مشهد انتخاب کنید اشاره خواهد نمود.

خرید بلیط قطار فدک تهران مشهد

یکی از بهترین و لوکس ترین قطارهای موجود در ناوگان ریلی ایران، قطارهای ۵ ستاره فدک می باشد که طراحی داخلی و نوع امکانات ارائه شده در طول سفر برای مسافران قابل مقایسه با سایر قطارها نیست. این قطار کوپه ای ۴ تخته می باشد و با توجه به نوع امکانات موجود در هر کوپه، به سه کلاس اکونومی، بیزینس و فرست تقسیم بندی شده اند. به طوریکه بلیط کلاس یا درجه ۳ آن ارزان ترین و درجه یک گران ترین گزینه می باشد و از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند.

با خرید بلیط قطار فدک تهران مشهد از امکاناتی مانند سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV، سامانه WiFI داخلی، میز مجزای غذا خوری، سرویس خواب های کاملا تمیز و بهداشتی، بسته مواد بهداشتی و آرایشی، هدفن و سرو نوشیدنی خوشامدگویی بهره مند خواهید شد. همچنین لازم به ذکر است که در صورت درخواست مسافران، ویلچر و همچنین گهواره ارائه می گردد.

رسپینا-24

قطار زندگی تهران مشهد

قطار 5 ستاره زندگی یکی از بهترین و مجهزترین قطارهای مسیر تهران مشهد می باشد که متعلق به رجا بوده و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تمام کوپه های این قطار 4 نفره بوده و توسط کادری مجرب و حرفه ای خدمات پذیرایی ارائه می گردد. برای خرید بلیط قطار مشهد تهران و بالعکس می توانید با توجه به زمان حرکت قطار، بلیط ها را در سه حالت با عصرانه، با شام و شام ویژه رزرو کنید که از نظر قیمت با هم متفاوت می باشند. از جمله امکانات قابل ارائه در این قطارها می توان به استفاده از فرش قرمز در ابتدای ورودی به منظور استقابل از مسافران در ایستگاه راه آهن اشاره نمود.

علاوه براین، می توان از امکاناتی مانند سرو غذا در رستوران بسیار شیک و تمیز، ارائه غذا مخصوص کودکان، سرو آب میوه طبیعی در کوپه، سیستم تهویه مطبوع هوا با قابلیت تنظیم دمای داخل کوپه توسط مسافران، سیستم صوتی و تصویری با قابلیت دریافت کانال های تلویزیونی، سفارش کتاب و مجلات در کوپه و ارائه بسته مواد بهداشتی و آرایشی و هدفون استفاده نمود. لازم به ذکر است که قیمت بلیط این قطار نسبت به قطارهای کوپه ای 6 تخته و درجه 3 بیشتر بوده و گزینه ای مناسب برای تجربه سفر ارزان نخواهد بود.

قطار غدیر تهران مشهد

از دیگر گزینه های مناسبی که به دلیل نوع امکانات ارائه شده در قطار و دکوراسیون و طراحی داخلی آن در لیست بهترین قطارهای ناوگان ریلی کشورمان قرار گرفته است، قطار 5 ستاره غدیر می باشد. این قطار که متعلق به شرکت ریلی ریل ترابر سبا می باشد، از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت و برخورداری از سیستم Bombarier آلمان و عدم لرزش کوپه ها در حین حرکت سریع قطار اشاره نمود. نوع دکوراسیون داخلی این قطار بسیار زیبا بوده و هارمونی به کار رفته در آن آرمش خاصی را در کوپه ها فراهم نموده است. علاوه براین، مسافران می توانند در طول مسیر با سیستم صوتی و تصویری برای نمایش فیلم و سرگرمی استفاده کنند.

رزرو آنلاین بلیط

خرید بلیط قطار نورالرضا

قطار نور الرضا یکی از زیرمجموعه های شرکت ریلی سفیر می باشد که قطارهای آن بر اساس استانداردهای بین المللی راه آهن طراحی شده و دارای سیستم ترمز آلمانی از نوع KNORR بوده و با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت در سطح بالایی از ایمنی قرار گرفته اند. سیستم تهویه به کار رفته در این قطار متعلق به شرکت FAIVELEY آلمان بوده و مسافران می توانند دمای محیط را با توجه به شرایط کوپه بین 22 تا 50 درجه سانتی گراد تنظیم کنند. این قطار که دارای کوپه های 4 نفره می باشد، امکاناتی از قبیل بسته پذیرایی، غذا، لوازم خواب، سیستم روشنایی عمومی، دو عدد LCD روی دیواره کوپه، پخش موزیک در صورت تمایل مسافر و ارائه هدفون را برای مسافران فراهم نموده است.

قطار سیمرغ مشهد تهران و بلعکس

قطار سیمرغ اولین قطار لوکس و ویژه در ناوگان ریلی کشورمان می باشد که توسط رجا ارائه شد. این قطار دارای 8 کوپه 4 نفره می باشد که همگی در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. بدنه و شیشه های دو جداره و استانداردهای به کار رفته در طراحی قطار به گونه ایست که محیط داخل کوپه ها کامل بدون صدا می باشد و مسافران می توانند در بهترین شرایط مسیر سفر را طی کنند. با خرید بلیط قطار سیمرغ در طول مسیر مهمانداران کاملا حرفه ای به مسافران بسته های پذیرایی ارائه می دهند. لازم به ذکر است که در قطارهای سیمرغ علاوه بر سیستم صوتی و تصویری که به منظور سرگرمی مسافران فراهم شده است، می توانید در رستوران قطار پلی استیشن کرایه کنید و از مسیر سفر لذت ببرید.

علاوه بر موارد فوق، در مسیر تهران مشهد و بالعکس به دلیل تردد زیاد ریلی، قطارهای متنوع و خوبی قرار گرفته اند که از جمله آنها می توان به قطار سبز ویژه، قطار نگین، پرستو، سروش و قطارهای پلور سبز اشاره نمود. همچنین می توان برای تجربه سفرهای ارزان بلیط قطارهای 6 تخته و درجه سه از قبیل پارسی و میلاد را انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی بلیط قطار تهران مشهد

همان طور که اشاره شد، تنوع در قطارهای موجود در مسیر تهران مشهد و بالعکس بسیار زیاد می باشد و با توجه به شرایط مورد نظر و میزان هزینه ای که برای خرید بلیط سفر در نظر دارید، می توانید گزینه های مناسبی را انتخاب نمایید. رسپینا24 یکی از بزرگترین سامانه های ارائه دهنده امکان خرید اینترنتی بلیط قطار می باشد که تمام مسیرهای ریلی را پوشش داده و امکان خرید بلیط از تمام قطارهای موجود در مسیر تهران مشهد را فراهم نموده است.

علاوه بر فراهم شدن امکان مقایسه آسان قیمت بلیط قطارهای مختلف در مسیر مورد نظر، با رسپینا24 می توانید بلیط را به صورت کاملا آنلاین استرداد نمایید. همچنین لازم به ذکر است که در این سامانه می توان در صورت لزوم نسبت به خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی اقدام نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.