راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

 خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت تصفیه آسا مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج و ایران امکان پذیر است به خصوص که شرکت تصفیه آسا با عرضه انواع برندهای معتبر تصفیه آب به شما این امکان را میدهد تا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران را با بهترین قیمت خریداری نمایید .

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوانی ، معتبر ترین آب تصفیه کن خانگی در میان مارک های معروف تصفیه آب خانگی است . تصفیه آب مینروا Minerva دارای تاییدیه استاندارد جهانی بهداشت NSF میباشد و طبق این تاییدیه توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی بین عدد ۳۰ الی ۹۰ که نرمال و استاندارد سلامت بدن انسان میباشد را داراست . ضمن این که محصولات تصفیه آب مینروا از سیستم اسمز معکوس که جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد بهره میبرند .

انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا در مدل های ۶ مرحله ای معدنی ساز ، ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی ساز ، ۸ مرحله ای اکسیژن ساز و ۸ مرحله ای یو وی دار میکروب زدا در بازار تصفیه آب عرضه و به فروش میرسد . جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و اطلاع از نحوه خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی پیشنهاد میکنیم به صفحه محصولات شرکت تصفیه آسا آدرس https://www.tasfiyeasa.com/?p=1882 مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ و ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب تماس حاصل فرمایید .

دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

ما به جای شما بازار را گشته ایم و بررسی نموده ایم که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ بدون شک دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی Minerva مزایای بسیار زیادی برای انتخاب و خرید دارد. از مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا میتوان به دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن آب شیرین کن خانگی و فیلتر ممبران اسمز معکوس آن اشاره نمود که خریدار میتواند به راحتی این مسئله را تشخیص دهد.

انواع مدل دستگاه تصفیه آب مینروا به شرح زیر هستند :

  • دستگاه تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز 8 مرحله ای مینروا  Minerva Ro8_O2Plus

  • دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی 7 مرحله ای مینروا  Minerva Ro7_Alkaline

  • دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا  Minerva Ro6_50G

  • دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای یو وی دار مینروا  Minerva Ro8_UV

شما عزیزان میتوانید قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا را از کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا شماره 02177167717 و 02177414306 دریافت نمایید و از خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات نمایندگی تصفیه آب مینروا استفاده نمایید . مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا اکسیژن ساز که پرفروش ترین محصول مینروا میباشد به شرح زیر میباشند .

دستگاه تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا   Minerva Ro8_O2LUS

تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا با دارا بودن 8 مرحله فیلتر تصفیه آب آب آشامیدنی را به بهترین نحو تصفیه مینماید و بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی در میان انواع مدل های مینروا میباشد. عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا در فیلترهای سه گانه به این صورت است که املاح درشت آب آشامیدنی شن و ماسه و گل و لای و کلر و مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی تصفیه میشود.

فیلتر ممبران مرحله چهارم آب آشامیدنی املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم حذف و تصفیه نموده و به پساب فاضلاب هدایت مینماید. فیلتر پست کربن خطی بو طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میدهد. فیلتر مینرال معدنی ساز املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه آب حذف شده اند را به آب آشامیدنی اضافه مینماید. فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آن میدهد. فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز تصفیه آب نیز با خواص آنتی باکتریال به حذف و تصفیه انواع باکتریهای مضر موجود در آب آشامیدنی میپردازد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

از خصوصیات بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا در ایران میتوان به قیمت یک پارچه این دستگاه ها در سراسر ایران اشاره نمود. شما عزیزان با تضمین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با اطمینان کامل از نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا به خرید آنلاین تصفیه آب بپردازید و این مسئله را در نظر داشته باشید که قیمت آب تصفیه کن مینروا در سراسر ایران یکپارچه میباشد تا مشتری از قیمت های متنوع سردرگم نشود.

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از قیمت بهترین تصفیه آب خانگی مینروا و مشاوره جهت بررسی دستگاه آب تصفیه کن مورد نیاز شما با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره  02177167717 تماس حاصل فرمایید.

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت تصفیه آسا

از دیگر خدمات پس از فروش ارزنده شرکت تصفیه آسا فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی است. شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی در زمینه واردات و عرضه انواع بهترین مدل دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران امکان خرید قسطی آب تصفیه کن خانگی را برای شما عزیزان فراهم آورده است. پرداخت اقساطی تصفیه آب میتواند تا 10 ماه اقساط شود که در این شرایط اقتصادی کشور یک نکته بسیار مثبت برای بسیاری از خانواده ها محسوب میگردد.

سلامت شما در کنار رضایت از محصول خریداری شده برای ما مهمترین مسئله میباشد زیرا دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا یک محصول سلامت محور برای حفظ پاکیزگی آب آشامیدنی مصرفی شما محسوب میگردد. جهت خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب پیشنهاد میکنیم به سایت تصفیه آب شرکت تصفیه آسا به آدرس https://www.tasfiyeasa.com مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا شماره 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید تا بهترین گزینه طبق نیاز شما به شما معرفی شده و با خدمات نصب و ارسال رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.