نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، جادوی هزاره سوم

CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ارتباط سازنده‌ای را میزان کسب و کارها و مشتریان بالقوه و احتمالی به وجود می‌آورد. در حقیقت CRM به هر ابزاری گفته می‌شود که رابطه میان تجارت و مشتریان را بهبود ببخشد.

نرم افزارهای مدیریت مشتریان، جدیدترین استراتژی مورداستفاده در تجارت‌ها است که مشتریان متفاوت را گرد هم می‌آورند. این استراتژی مشتریان وفادار و جان برکفی را برای تجارت شما به همراه خواهد داشت.

در حقیقت دست یافتن به مشتریانی که تحت هیچ شرایطی، حاضر به کنار گذاشتن خدمات و محصولات تجارت شما نباشند، رویایی است که به سادگی در کسب و کارها محقق نمی‌شود. اما نرم افزار CRM اوج کسب و کارها را به رؤیای دیرینه خود نزدیک کرده است.

نرم افزار CRM اوج در عین حال که نگرانی تجارت‌ها را درک می‌کند، دغدغه مشتریانی که به دنبال یک تأمین‌کننده مطمئن هستند را نیز در نظر گرفته است. به منظور آشنایی با Customer Relationship Management Software به مطالعه این مقاله ادامه دهید. این مقاله اصلی‌ترین سرمایه‌های تجارت را به آغوش شما باز می‌گرداند.

Customer Relationship Management Software یعنی چه؟

از دیدن این عبارت بلندبالا وحشت نکنید. این عبارت در واقع همان CRM است که این روزها در تمام تجارت‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. حتما می پرسید: خب این عبارت یعنی چه؟

این عبارت یعنی دیگر نگران مشتریان خود نباشید. دیگر لازم نیست مدام برای جلب مشتریان بالقوه و احتمالی برنامه‌ریزی‌های متفاوتی را به کار بگیرید و شاهد شکست آنها باشید.

CRM، تمام اطلاعات حیاتی در تجارت را به بخش‌های مختلف انتقال می‌دهد. به این ترتیب تمام کارکنان و صاحبان تجارت‌ها درک درستی از نیازها و انتظارات کاربران خواهند داشت. این به این معناست که دیگر برنامه ریزی ها در خلأ اتفاق نمی‌افتد. بلکه شما به دامنه گسترده ای از اطلاعات دسترسی خواهید داشت که کیفیت مدیریت روابط مشتریان را به کلی متحول می‌کند.

این نرم افزار تمام اطلاعات مربوط به قسمت فروش، بایگانی اطلاعات مشتریان، گزارش‌گیر‌ی را در اختیار مدیران روابط مشتریان قرار می‌دهد. به این ترتیب صاحبان تجارت‌ها با در دست داشتن این اطلاعات، کیفیت خدمات و محصولات خود را ارتقا می‌دهد.

مزایای CRM را دست کم نگیرید

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در واقع همان تیم روابط عمومی قوی و سازماندهی شده‌ای است که در تجارت‌های سنتی به چشم دیده می‌شد. امروزه اما بسیاری از مشتریان وفادار که سالیان سال تمام نیازهای خود را از یک تجارت واحد تأمین کرده‌اند نیز، به موقعیت فیزیکی تجارت مراجعه نمی کنند.

 در این فضا، مدیریت مشتریان به شکل دیگری انجام می‌شود. زمانی که از نرم افزار CRM اوج استفاده می‌کنید، به اطلاعات دسترسی خواهید داشت که تا پیش از این از چشم شما دور بوده است. نرم افزار CRM اوج را به عنوان بهترین نرم افزار سی آر ام کشور می شناسند. این عنوان بیهوده به دست نیامده است.

این نرم‌افزار تمام اطلاعات مربوط به تعاملات مشتریان و تجارت را در به صورت کاملا منسجم و منظم در اختیار شما قرار می‌دهد. اوج مسیر به اوج رسیدن را به درستی شناسایی کرده است و این راه را با مشتریان خود نیز به اشتراک می‌گذارد.

مسیر موفقیت و دستیابی به سودی سرشار در دنیای تجاری امروز از دل‌ها و قلب‌های مشتریان عبور می‌کند. مشتریان امروزی به دنبال یافتن تجارتی هستند که رنگ و بوی خانه را داشته باشد. چنین تجارت هایی هرگز به دست فراموشی سپرده نمی شوند.

Customer Relationship Management Software با درک این حقیقت به گردآوری اطلاعات حیاتی می‌پردازد. سی آر ام تمام اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها مشتریان را در اختیار تجارت‌ها قرار می‌دهد.

مشتریان به دنبال یافتن تجارت مورد نظر خود سفری را آغاز می‌کنند. حال و هوای این سفر با توجه به خصوصیات فردی و نیازهای مشتریان متفاوت است. با طراحی و پیاده سازی نرم افزار CRM به نیازها و خصوصیات منحصر به فرد هر یک مشتریان خود دست پیدا می‌کنید. این اطلاعات گران‌بها ترین دارای یک تجارت به شمار می‌روند. چرا که با استفاده از این اطلاعات، نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهید کرد.

نرم افزار CRM اوج عقاب تیزبین تجارت شما

این نرم افزار با چشمان تیزبین خود، تمام رفتارهای مشتریان را زیر نظر می‌گیرد. مشتریان امروزی همواره در حال بر جای گذاشتن رد پاهایی در سراسر فضای اینترنت هستند. CRM SOFTWARE این رد پاها را به بهترین شکل ممکن تعقیب و بررسی می‌کند. در این راه، هیچ‌یک از واکنش‌های کاربران از چشم این نرم افزار دور نمی ماند.

به عنوان مثال مشتریان در شبکه‌های اجتماعی همواره در حال در میان گذاشتن دغدغه‌ها و علایق خود با جهان پیرامون هستند. نرم افزار CRM اوج نیز این فرصت را غنیمت شمرده است. این نرم افزار با نگاهی به نظرات و میزان رضایت کاربران از یک محصول یا خدمات، به نیازها و انتظارات مشتریان پی می برد.

این یعنی، شما همواره از آن چیزی که مشتری تصور می‌کند، به او نزدیک‌تر هستید. لایک‌ها و یا دیس لایک‌های مشتریان از چشمان تیزبین نرم افزار اوج دور نخواهد ماند. از این گذشته تمام تعاملات مشتری با تجارت شما نیز به دقت در نظر گرفته می‌شود. نرم افزار CRM اوج به این منظور از تاریخچه حضور مشتری در تجارت نیز به نحو احسنت استفاده می‌کند.

به عنوان مثال این موضوع که مشتری در چه بازه زمانی، محصولی را از تجارت شما تهیه‌کرده است یا مشتری بیشتر از کدام یک از محصولات شما استقبال کرده است. تمام این اطلاعات رابطه شما با مشتریان را به شدت بهبود می بخشد.

نرم افزار CRM اوج بهترین هدیه شما به تجارت

این نرم افزار با ارزش ترین و گران‌بها ترین یار تجارت شما به شمار می‌رود. CRM فارسی اوج اطلاعاتی را در اختیار شما می‌گذارد که از چشم هر انسانی دور خواهد ماند. با استفاده از این نرم افزار سرمایه‌گذاری بلند مدت و ارزشمندی را در تجارت خود پیاده‌سازی کرده‌اید.

شما بدون در نظر گرفتن اطلاعات موجود در تجارت، قادر به شناسایی نیازها و تمایلات مشتریان خود نخواهید بود. در حقیقت بدون در اختیار داشتن بهترین سی آر ام کشور، چنین کاری امکان پذیر نیست. 

زیرا تعداد مشتریان شما در طول زمان به شدت افزایش پیدا می‌کنند و جمع‌آوری جزئیات مربوط به هر یک از مشتریان نیازمند صرف نیروی انسانی و هزینه بسیار بالایی است، حال آنکه نرم افزار CRM اوج، به بهترین شکل ممکن اطلاعات ضروری در راستای تامین رضایت و نیازهای مشتریان را در اختیار تیم‌های مدیریت مشتریان قرار می‌دهد.

این اطلاعات، رگ‌های خونی تجارت شما هستند که در تمام قسمت‌های فروش، تولید، خدمات مشتریان، ایمیل مارکتینگ و غیره به جریان می‌افتد. جریان اطلاعات جان دوباره‌ای را به تجارت شما می‌بخشد. این اطلاعات صدای مشتریان هستند که در سرتاسر تجارت شما به گوش می‌رسند. به این ترتیب هیچ اقدامی بدون در نظر گرفتن منافع و انتظارات مشتریان در تجارت انجام نمی‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اوج مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.