تحول در حوزه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با انتصاب هاشم ورزی

دنیای اقتصاد- کیش: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تغییر و تحول مدیریتی، دمیده شدن روح تازه در کالبد این سازمان و شرکت های تابعه و بهره مندی از تجارب علمی صاحب نظران عرصه های مختلف را در پی دارد.

رحیم سرهنگی در آئین تکریم مهدی خانعلی زاده و معارفه سید ابراهیم هاشم ورزی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، از هاشم ورزی به عنوان فردی فرهیخته، با تجربه و چهره رسانه ای و آگاه و مسلط به امور روابط عمومی یاد و به سوابق مدیریتی وی در روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

وی ادامه داد: آگاهی و شناخت قبلی از توانمندی ها و مهارت‌های ارتباطی و توانایی برنامه‌ریزی موثر "سید ابراهیم هاشم ورزی" در عرصه روابط عمومی و رسانه، نوید بخش فصل جدید در حوزه کاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی و زحمات مهدی خانعلی زاده در طول مدت خدمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، از تمام دست اندرکاران مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خواست با همکاری و تعامل مناسب زمینه ظهور روابط عمومی مقتدر و موفق را بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است در پایان مراسم حکم انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به سید ابراهیم هاشم ورزی ابلاغ شد.