وی با اشاره به آنکه نیازهای بازار به طور مرتب توسط این شرکت مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد، یادآور شد: بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده و نیز نیازهای بازار نفت توسط بخش R&D ما به طور کامل رصد و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۲ تاکنون گفت: تولیدات و محصولات این شرکت از نظر کیفیت و قیمت قابل مقایسه با محصولات خارجی بوده و برای شرکت‌های داخلی استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

مدیرعامل شرکت نوع یک دانش‌بنیان پتروسازه میهن، با اشاره به آنکه این شرکت دارای طرح توسعه برای سال‌جاری است تصریح کرد: در راستای طرح توسعه، تا پایان امسال، حجم تولیدات این شرکت با ۳۰‌درصد افزایش مواجه خواهد شد.

رضایی یادآور شد: ۶۰‌درصد از نیروهای شرکت پتروسازه میهن را نیروهای متخصص تشکیل می‌دهد و بر این باوریم که با استفاده از نیروهای متخصص داخلی می‌توان به هر موفقیتی دست یافت.

شرکت‌های دولتی از محصولات داخلی استفاده نمی‌‌‌کنند

عضو هیات‌مدیره شرکت پتروسازه میهن گفت: شرکت‌های خصوصی به لحاظ توجه‌‌‌شان به کیفیت از محصولات داخلی استفاده می‌کنند اما شرکت‌های دولتی محصولات خارجی بی‌کیفیت را وارد می‌کنند.

رضا قدیمی با بیان اینکه از سال ۹۲ به صورت رسمی تولید شیرهای کنترلی در شرکت پتروسازه میهن آغاز شده است، افزود: تا پیش از این تاریخ این شیرها وارد می‌‌‌شد.

وی تصریح کرد: شرکت پتروسازه میهن نوع یک شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان است و محصولات این شرکت با محصولات خارجی قابل رقابت است.

وی با تاکید بر اینکه پس از تحریم‌‌‌های اعمالی، محصولات با کیفیت وارد کشور نمی‌شود گفت: این محصولات گارانتی ندارند و به صنعت ضربه می‌‌‌زنند.

قدیمی تصریح کرد: سالانه ۱۰‌هزار شیر کنترلی تولید می‌شود و همه این میزان در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و فولاد و... به مصرف می‌رسد و تاکنون صددرصد تولید به فروش رفته است. وی ادامه داد: محصولات تولیدی دارای گارانتی سه ساله است. وی افزود: شرکت‌هایی مانند ستاره خلیج‌‌‌فارس، گروه باختر، عمده پتروشیمی‌‌‌ها از جمله مشتریان شرکت هستند.

عضو هیات‌مدیره شرکت پتروسازه میهن با تاکید بر اینکه از طراحی و تولید محصولات شیرهای کنترلی در اختیار این شرکت است، افزود: در سه سال اخیر ظرفیت تولید خود را به دو برابر افزایش داده‌‌‌ایم که انتظار می‌رود در سال‌جاری نیز حدود ۳۰‌درصد افزایش یابد. قدیمی مهم‌ترین بخش تولید این محصولات را طراحی اعلام کرد و گفت: ۲۰ نفر از نخبگان کشور در اراک روی تولید و مهندسی معکوس این محصول کار می‌کنند. وی افزود: محصولات سفارشی را ۷۵ روزه طراحی و تولید می‌‌‌کنیم. وی ادامه داد: شرکت دارای آزمایشگاه و تست تخصصی است.