وی با بیان اینکه هر جابه‌جایی یک فرصت برای اعمال نگرش‌‌های نو و تازه است، تصریح کرد: وجود شرکت نفت گچساران در گستره چهار استان و دومین تولیدکننده نفت مناطق نفت‌خیز جنوب با بیشترین کارکنان و راهبری ۱۶ میدان نفتی و مهم‌ترین تلمبه‌‌خانه نفت و وجود کارخانه‌‌های مختلف از ویژگی‌‌های این شرکت است که صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است.

بر اساس این گزارش غلامرضا کمالی، مدیرعامل جدید این شرکت نیز گفت: صیانت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی برای رفتن است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه مسوولیت بالاتر رود درجه نوکری و خادمی هم بالاتر می‌رود.

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران همچنین گفت: تولید صیانتی وظیفه اصلی ماست اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده‌‌ها و مردمی که در کنار ما هستند.

کمالی افزود: مردمی که کارت شرکتی ندارند اما شعله‌‌های نفت را می‌‌بینند از ما انتظار دارند و ما مسوولان پیش از اینکه شهروندان درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که در کنار آنها باشیم.

وی بیان کرد: در زمینه مسوولیت‌‌های اجتماعی باید جلوتر از درخواست‌‌ها باشیم و برای من باعث افتخار است که در خدمت مردم خوب و ولایت‌‌مدار گچساران هستم و نوکری این مردم برای من افتخار است. امیدواریم، خروجی و ثمره تلاش ما خدمت به مردم باشد و خوشبختانه در دوره‌ای آمده‌‌ام که همزمان شده است با دومین سفر دولت به این استان و امیدوارم با برنامه‌‌ریزی و رفع نیازهای شهرستان بتوانیم به منطقه خدمت کنیم.