در حکم جواد اوجی خطاب به بیات آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و براساس بند (۱۱) اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و به استناد مصوبه مورخ ۴/ ۷/ ۱۴۰۰ هیات‌امنای محترم آن صندوق، بدین‌وسیله جنابعالی به‌عنوان عضو اصلی و رئیس هیات‌رئیسه «صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و در راستای تحقق اهدافی از جمله مواردی به‌ شرح ذیل، اقدامات لازم و موثر در دستور کار قرار گیرد:

- اقدام موثر به‌منظور افزایش سوددهی و بهره‌وری اقتصادی از طریق بهبود ساختار مدیریتی صندوق و شرکت‌های زیرمجموعه؛ با توجه به تعلق دارایی‌ها به کارکنان و بازنشستگان شریف صنعت نفت.

- به‌کارگیری اقتصادی و اطمینان‌بخش از دارایی‌های صندوق و شرکت‌های وابسته از طریق سرمایه‌‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی موثر و سودده؛ به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به قشر زحمتکش و خدوم بازنشسته.

- اهتمام جدی برای ایجاد شفافیت مالی و عملکردی در تمامی بخش‌ها و نظارت موثر و مستمر بر عملکرد اقتصادی مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به صندوق و ارائه گزارش عملکرد و ترازنامه سالانه.

- شناسایی و به‌کارگیری مدیران و نیروهای توانمند، متعهد و فسادستیز بر اساس اصل شایسته‌سالاری و جانشین‌پروری. وزیر نفت همچنین در حکم جداگانه‌ای از محمد‌مهدی رحمتی که تاکنون عهده‌دار این سمت بود، قدردانی کرد: «بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش جنابعالی در مسوولیت قبلی اعلام می‌دارم. از خداوند متعال توفیق برای شما در تمامی عرصه‌ها را خواستارم.»