حمید قاسمی‌ده‌چشم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز اظهار کرد: اقدامات این شرکت با اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با جدیت در حال انجام است اما برای تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز نیز در حال مذاکره با شرکت‌های خودروساز هستیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام‌های صورت گرفته برای تبدیل خودرو به دوگانه‌سوز گفت: تاکنون ۵۵ هزار خودرو در سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده که حدود ۶هزار خودرو مجاز شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان خودروهای عمومی فعلی می‌توانند بخش زیادی از این طرح را که به‌طور رایگان در حال انجام است به خود اختصاص دهند، تاکید کرد: در سامانه جدید اطلاعات باید به‌صورت دقیق وارد شود. علاوه بر این تمام پیمانکاران و کارگاه‌های ما به پنل دسترسی دارند و به راحتی می‌توانند کار تبدیل را انجام دهند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه اطلاعات وارد شده در این سامانه به‌طور کامل و دقیق ثبت خواهد شد، اظهار کرد: تعداد ثبت نام‌ها و متقاضیان متغیر است اما در سایت جدیدی که طراحی شده، سیستم پایش کاملا دقیق است و می‌توانیم آمار دقیق را به‌دست آوریم.