در هفته‌های آتی قیمت فلز روی می‌تواند به دنبال هدف قیمتی ۳ هزار و ۲۱۵ دلار باشد که بعد از سطح قیمتی ۲ هزار و ۷۰۰دلار، سه محدوده ممکن است مانع رسیدن به این هدف قیمتی شوند، به این محدوده‌ها مقاومت می‌گوییم. محدوده ۲هزار و ۸۰۰، محدوده ۲ هزار و ۹۵۰ دلار و ناحیه ۳ هزار و ۵۰دلار را می‌توان به‌عنوان قیمت‌های مهم مقاومتی در چند هفته آینده در نظر داشت.

در صورت کاهش قیمت‌ها این اصلاح قیمتی می‌تواند تا محدوده ۲ هزار و ۴۰۰ دلار باشد که دو منطقه قیمتی، یعنی محدوده ۲ هزار و ۵۵۰ دلار و محدوده ۲ هزار و ۴۵۰ دلار و همچنین دو خط روند صعودی میان‌مدت و کوتاه‌مدت می‌توانند به‌عنوان محدوده‌های حمایتی مناسب از این رخداد جلوگیری کنند.

در صورت عبور قیمت این فلز از محدوده ۲ هزار و ۴۰۰ دلار به سمت پایین، محدوده ۲ هزار و ۲۰۰ دلار حمایت پر قدرتی است که احتمالا مانع ریزش بیشتر قیمت‌ها می‌شوند.

در صورت کاهش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ هزار و ۶۲۵ دلار است. بعد از این محدوده، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده دو هزار و ۵۵۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد احتمالا نشانه آغاز اصلاح قیمتی است و ترس‌ها را نسبت به تشکیل یک روند نزولی کوتاه مدت یا حتی میان مدت افزایش می‌دهد.

در صورت کاهش قیمت‌ها محدوده خط صعودی کوتاه مدت می‌تواند نقش حمایتی ایفا کند. همچنین محدوده خط روند صعودی میان مدت، می‌تواند نقش مقاومتی پر قدرتی داشته باشد. خط روند نزولی کوتاه‌مدت نیز ممکن است در مقابل افزایش قیمت‌ها از خود واکنش نشان دهد.

در صورت افزایش قیمت در کوتاه مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ هزار و ۷۰۰ دلار است. بعد از این محدوده مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۲هزار و ۹۵۰ دلار تا سطح قیمتی ۳ هزار و ۵۰ دلار است. شکسته شدن این ناحیه به سمت بالا، امید‌ها را برای ادامه روند صعودی افزایش می‌دهد.