محدوده ۳۸۰ دلار، ۳۹۹ دلار و ۴۲۳ دلار را می‌توان به‌عنوان محدوده‌های مهم مقاومتی قیمت شکر خام در چند هفته آینده در نظر داشت. ممکن است اصلاح قیمتی بیش از این ادامه یابد بنابراین می‌توان انتظار کاهش قیمت‌ها را نیز داشت، البته سناریوی افزایش قیمت برای شکر محتمل‌تر از سناریوی کاهش قیمت است. در صورتی که قیمت شکر به هر دلیلی مسیر کاهش قیمت را در پیش گرفت، محدوده‌های حمایتی ۳۴۴ دلار، ۳۲۵ دلار و ۳۱۰دلار، می‌توانند از کاهش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کنند که به آنها حمایت می‌گوییم.

بررسی سطوح مهم قیمتی

در صورت افزایش قیمت در کوتاه‌مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۳۶۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. قیمت برای عبور از این محدوده به سمت بالا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. بعد از این محدوده مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۳۹۹ دلار است. شکسته شدن این ناحیه به سمت بالا، امید‌ها را برای ادامه روند صعودی افزایش می‌دهد. به نظر می‌رسد قیمت برای عبور از محدوده ۳۹۹ دلار به سمت بالا با مشکلاتی مواجه شود.

در صورت کاهش قیمت‌ها محدوده خط نزولی بلندمدت شکسته شده می‌تواند نقش حمایتی ایفا کند. اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۳۱۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین نشانه نزولی است و روند صعودی را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند. به نظر می‌رسد قیمت برای عبور از محدوده ۳۱۰ دلاربه سمت پایین با مشکلاتی مواجه شود.