کارمن مدینا پس از 32 سال کار در یک آژانس امنیت دولتی اکنون به‌عنوان یک مدیر اجرایی در شرکت مشاوره دیلویت فعالیت می‌کند. زمانی که او در آژانس امنیت دولتی کار می‌کرد یعنی در اواسط دهه 1990 میلادی، او دریافت که مدل کسب‌و‌کار آژانس فاقد استراتژی دیجیتال است. او می‌گوید «به این فکر افتادم که این ابزار واقعا مهم است و ما باید برای داشتن آن هر چه زودتر اقدام کنیم.» او ابتدا سعی کرد اهمیت این موضوع را به گوش تصمیم‌گیرندگان سازمان برساند اما تلاش او همواره با درهای بسته مواجه می‌شد.

کارمن به این موضوع اهمیت زیادی می‌داد. او می‌گوید: «به یاد دارم آنقدر درباره اهمیت اینترنت و اینکه چگونه وجود آن همه چیز را تغییر می‌دهد با دوستان خود صحبت می‌کردم که آنها خسته می‌شدند.» او می‌دانست که اگر این موضوع به بخشی از شرح وظایفش تبدیل شود، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد و در سال 1998 این فرصت در اختیار او قرار گرفت. او می‌گوید: «یک شغل جدید با یک فهرست بلند از مسوولیت‌ها باز شد که انجام تحویل آنلاین یکی از آنها بود- هر چند این مسوولیت، آخرین مورد در این فهرست بود.» اما او می‌دانست که قصد دارد اهمیت این موضوع را در این شغل برجسته‌تر کند. او در مصاحبه خود بر اهمیت این موضوع تاکید بسیاری کرد. مدیر استخدام‌کننده به او گفت که این موضوع فکر او را مشغول کرد و سرانجام این شغل را به او داد.
حتی با وجود آنکه استراتژی دیجیتال به بخشی از شغل او تبدیل شد؛ اما با این حال کار آسانی نبود. اما در نهایت او به تغییر شیوه سازمان کمک زیادی کرد. او می‌گوید: «همیشه وقتی می‌خواهید وارد یک چالش شوید فکر می‌کنید کار درستی انجام می‌دهید و من هم مطمئن بودم که در این مورد کار درستی انجام می‌دهم.»