فاطمه ابوالحسن‌لو
بخش دوم و پایانی
مقالات درخواستی سال 2010
۱- بزرگ‌ترین دستاورد حرفه‌ای خود را شرح دهید و توضیح دهید که چگونه در سازمان خود ارزش افزوده ایجاد کردید (۴۰۰ کلمه).این سوال بسیار ساده و واضح مطرح شده است.

بنابراین مطمئن شوید که چگونه به سازمان خود ارزش افزوده داده‌اید، در عمل تمام دستاوردها می‌توانند برای سازمان ارزش افزوده در برخی ظرفیت‌ها ایجاد کنند. اما در این مقاله باید مطمئن شوید که به نیمه دوم سوال خوب پاسخ داده اید و به خوبی درس دهی کرده اید و به مقاصدی که برای دیگران نیز سودآور بوده رسیده‌اید.
شما باید یک ساختار روایی داشته باشید که خواننده را درگیر خود کند. بسیاری از افراد به سرعت اسرار خود را هویدا کرده و در پاراگراف اول همه چیز را بیان می‌کنند و به سرعت علاقه خواننده را سیراب می‌کنند. بنابراین مراقب باشید که واقعا در داستان بیان کنید چگونه به آنچه که در واقعیت بوده رسیده‌اید؛ باید نشان دهید که مقاله‌تان متفاوت است.
2- چه حرفه‌ای را می‌خواهید بعد از اتمام مدرک خود دنبال کنید و مدرسه جانسون برای رسیدن شما به این هدف چه کمکی می‌کند (400 کلمه)
به علت اینکه اصطلاحات فردی از یک درخواست به درخواست دیگر شبیه هم هست؛ بنابراین ما یک راهنمای اصطلاحات درست کرده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید. بنابراین می‌توانید به راحتی آن را دانلود کرده و کپی کنید.
3- شما نویسنده داستان زندگی خود هستید. لطفا فهرست مطالب کتاب را بنویسید(400 کلمه) از سبک منحصر بفرد خود در نوشتن استفاده کنید. هدف مقاله ارزیابی خلاقیت و اصالت شما است.
این سوال پیرو مدل خلاقیت دانشگاه‌های اندرسون، UCLA، نیویورک استرن و شیکاگو می‌باشد که در حقیقت یک ارائه بکر و دست نخورده است، اما باید ساختار خاصی را نیز دنبال کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که قبل از اینکه حتی دست به مداد بزنید یا تایپ کنید به یک مغازه کتاب‌فروشی رفته و کتاب‌های ادبی یا غیر ادبی ببینید. این کار ممکن است الهام بخش باشد و در شما رویکردی خاص ایجاد کند و به شما کمک کند تا از ساختار خشک فهرست مطالب دربیایید و یک ایده خاص به شما بدهدکه از سایر نامزدها متفاوت باشید.
نویسندگان نیازی نیست تا فصل خود را به صورت تاریخی مرتب کنند یا تمام زندگی خود را تا به امروز پوشش دهند. افراد ممکن است داستان‌های خانوادگی جذاب یا چشم انداز قوی برای آینده داشته باشند که وارد کردن این اجزا در لیست فهرست کتاب می‌تواند منعکس‌کننده حس مسوولیت‌پذیری فرد باشد.
گزینه‌های دیگر عبارتند از: سازمان‌دهی موضوعی مطالب و شکست آنها به بخش‌ها و قسمت‌های مختلف بنابراین تنها محدودیت در این مقاله تصورات خود شما است.
سازمان و پژوهش
مراکز بین رشته‌ای جانسون عبارتند از: مرکز رهبری، مرکز کارآفرینی، مرکز پایدار جهانی و مرکز تحقیقات سرمایه‌گذاری پارکر.


آمار مدرسه کسب و کار جانسون
حقوق سالانه بعد از فارغ‌التحصیلی:140000 دلار
کل دانشجویان:۱۰۱۵
MBA تمام وقت:602
MBA اجرایی: ۳۷۴
دکترا: 39
هزینه برنامه
هزینه برنامه:49000 دلار
بودجه پیشنهادی سالانه:۷۱۰۰۰ دلار
طول برنامه : 21 ماه
شرایط لازم :
زبان انگلیسی( تافل حداقل نمره 600 یا آیلتس)،GMAT، رزومه کاری، مقالات، مدرک و ریز نمرات لیسانس
آمار سال ۲۰۱۰
درخواست کنندگان: 2001 نفر
درصد پذیرش: ۲۳ درصد
مصاحبه: 45 درصد افراد ( 100 درصد افراد پذیرفته شده مصاحبه شده بودند)
درصد درخواست دانشجویان خارجی: ۵۳ درصد
درصد درخواست زنان:28 درصد
میانگین حقوق درخواست‌کنندگان: ۵۷۰۰۰
سابقه کاری: 24 ماه تا 84 ماه
پروفایل کلاس
بین‌المللی:31 درصد
زنان:۳۰ درصد
کمک‌های مالی:
درخواست از طریق دفتر مربوط به کمک‌های مالی و در زمان درخواست
درصد درخواست:70 درصد
میانگین پرداختی:۵۱۰۰۰ دلار
معیار پذیرش: صلاحیت تحصیلی
میانگین نمره GMAT: ۷۰۰ (۶۲۰ تا ۷۴۰)