مدیر مستعفی تالار هنر در وبلاگ خود در سایت مجموعه تئاتر شهر با اشاره به دو سال حضورش به عنوان مدیر تالار هنر،‌ خود را به مثابه اسپارتاکوس ندانست که بتواند چندین کار را با هم انجام دهد. به گزارش مهر، کرمی که حدود یک ماه پیش و بدون رسانه‌ای شدن از مدیریت تالار هنر استعفا داده بود، بعد از رسانه‌ای شدن خبر استعفای خود اظهار نظرهای جالبی را در وبلاگ خود در سایت مجموعه تئاتر شهر درج کرده است. وی که دو سال مدیریت تالار هنر را بر عهده داشته در اظهار نظر اخیر خود چنین گفته است: راستش کار تالار وقت و انرژی زیادی می‌خواهد. مشغله من زیاد شده و احساس کردم کس جدیدی که بتواند برای این مسوولیت وقت و انرژی بگذارد لازم است. به همین راحتی!

از سوی دیگر مدیر مستعفی تالار هنر در یادداشت خود آورده است: من اسپارتاکوس نیستم که بتوانم چند کار را با هم انجام دهم. باید در حق خودم عادلانه عمل می‌کردم.

نام اسپارتاکوس یادآور مبارزه برده‌ای است که تاب و تحمل فشار و محدود شدن را نداشت و به همین منظور دست به قیام زد. به طور حتم مدیران مستعفی تئاتر ایران را در زمان مدیریت‌شان نمی‌توان اسپارتاکوس دانست؛ زیرا نسبت به شرایط وفق‌پذیرند و اعتراضی نمی‌کنند.