بازگشت تیم وی‍ژه

محمد اصفهانی و بهروز صفاریان ترانه تیتراژ سریال جدید مهدی فخیم‌زاده را با شعری از «روزبه بمانی» ساخته و آماده پخش کرده‌اند. این سریال «تکیه بر باد» نام دارد و مهدی فخیم‌زاده نیز در راس آن قرار دارد. ملودی این اثر توسط مهدی یغمائی ساخته شده و نکته جالب این اثر همکاری مجدد اصفهانی و صفاریان پس از سال‌هاست. اتفاقی که به اندازه کافی می‌تواند جالب توجه باشد.

همکاری اصفهانی و صفاریان در سال ۸۱ و آلبوم «فاصله» موج نو و جدیدی را در عرصه موسیقی پاپ در پی داشت. اتفاقات خوبی که برای این آلبوم و سبک آن رخ داد باعث شد که روند عمر هنری بهروز صفاریان تغییراتی اساسی را به خود ببیند و او بیشتر و بیشتر در بین اهالی موسیقی مورد توجه قرار بگیرد. اصفهانی و صفاریان آخرین بار یک سال و نیم پس از انتشار آلبوم «فاصله» در کنار هم دیده شدند و همکاری مشترکشان ادامه داشت. موفقیت‌های گسترده‌ای که این آلبوم برای صفاریان رقم زده بود باعث شد که او به شدت سرگرم کارها و پیشنهادهای جدید شود و همین باعث قطع همکاری اش با دکتر اصفهانی شد.

صفاریان در طول این سال‌ها بعضا چنان حاشیه ساز بوده که نام او در راس جامعه موسیقی به عنوان کسی که همیشه و تحت هر شرایطی اعتراض‌اش را مخفی نگه نمی‌دارد، عنوان می‌شود.

اتفاق‌هایی از قبیل گفت‌وگوی جنجالی او و رضا رشید پور در برنامه زنده «شب شیشه‌ای»، همکاری موفقش با فریدون آسرایی و تولد آلبوم «غریبه» و جنجال‌هایی که در مورد کنسرت‌های فریدون با صفاریان در کیش و تهران شد، نمونه‌های عینی حاشیه‌های اطراف این موزیسین صاحب نام است که همیشه اظهار نظرهایش در جامعه موسیقی به شدت با واکنش رو به رو می‌شود.