زمستان امسال با «ماجراهای تن تن: راز تک شاخ»

جدیدترین نسخه سینمایی استیون اسپیلبرگ با عنوان فرعی «راز تک شاخ» از ۲۳ دسامبر (۲ دی) در دو قالب دو و سه‌بعدی اکران می‌شود.

تن تن به کارگردانی استیون اسپیلبرگ،‌ با بهره‌گیری از پیشنهاد تکنیک‌های نوین دیجیتالی پیتر جکسون ـ کارگردان صاحبنام سینما ـ در حال تکمیل است. اخبار مربوط به ساخت فیلم ماجراهای «تن تن» از ۱۰ سال پیش در اخبار شنیده می‌شد و این پروژه در دو سال اخیر مراحل تهیه و تولید را پشت سر گذاشته و تقریبا در مراحل پایانی تولید قرار گرفته است. به نوشته ورایتی، استیون اسپیلبرگ جدیدترین پروژه سینمایی‌اش «ماجراهای تن تن: راز تک شاخ» را به تصویر کشید و در مراحل پس از تولید قراتر گرفت.

در این پروژه سینمایی که از اوایل سال گذشته به شکل اقتباسی، تهیه و تولید می‌شود، بازیگرانی چون «جمی بل»، «دانیل کریک» و «اندی سرمیکس» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

به نوشته لس آنجلس تایمز، اسپیلبرگ برای ساخت بخش‌های خاص پروژه تن تن از تکنولوژی‌ جدید «پرفورمنس کپچر» بهره خواهد برد.

«رابرت رودات» (نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه برای «نجات سرباز رایان») نگارش فیلمنامه «ماجراهای تن تن» را بر عهده گرفته است.

داستان نسخه سینمایی «تن تن» به مبارزه گروهی از سربازان متحد به رهبری «کارل فرانکلین» می‌پردازد که به مقابله با تهاجم نیروهای بیگانه می‌پردازند.

اسپیلبرگ درباره فضای «ماجراهای تن تن» نیز گفته است، حوادث این فیلم در یک دنیای واقعی با مردم تخیلی رخ می‌دهد.