اکران ۴ فیلم جدید در گروه «هنر و تجربه»

فیلم سینمایی «سرآغاز» یک تریلر روانشناسی معمایی با ترکیب جهان‌های موازی، گونه‌ای دیریاب است که فرصتی را برای کشف و شهود در هر بار تماشا برای مخاطب فراهم می‌کند. سجاد محبی، سمانه پرتوی، مهشید شریفی، مریم کیانی‌زاده، علی ضمیری، علی فراستی، دلارام امینی مقدم و علیرضا اکبری از جمله بازیگران «سرآغاز» هستند.

مراسم رونمایی این فیلم روز یکشنبه ۲۵ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. فیلم سینمایی «شهر خاموش» نیز داستان زنی به نام بمانی است که به جرم قتل شوهرش۱۰سال را در زندان سپری کرده است و فرزندش را به خانواده شوهرش داده‌اند. وی که به طور موقت آزاد می‌شود، بلافاصله به دنبال پسرش می‌گردد...باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم شراهی و حبیب شراهی از جمله بازیگران این فیلم هستند.مراسم رونمایی این فیلم روز دوشنبه ۲۶ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «آوای کوهستان» با نگاهی به رویداد تاریخی کاروان پیاده لردگان که در سال‌های آخر جنگ و در سال ۱۳۶۵ در منطقه بختیاری‌نشین لردگان رخ داده است، داستانی خانوادگی و عاشقانه را روایت می‌کند. محمدحسین منصوری، مریم امیری، محمد خالدی، امیرضا قنبری، یزدان صالحیان، امیرحسین خالدی، نفیسه بابا‌احمدی و علی‌رضا بابااحمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند. مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه این فیلم سه‌شنبه ۲۷ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

فیلم مستند سینمایی «ساموئل خاچیکیان؛ یک گفت‌وگو» مستندی درباره ساموئل خاچیکیان، یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران، است. این مستند تلاشی برای مصورسازی گفته‌های زنده‌یاد خاچیکیان، از طریق صدای ضبط‌شده بر تنها نوار کاست به‌جا‌مانده از آن گفت‌وگوست. مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه این فیلم چهارشنبه ۲۸ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.