فیلم رخشان بنی اعتماد مجوز ندارد!

علیرضا سجادپور: بازیگرانی که با این فیلم قرار داد همکاری بسته‌اند پاسخ عمل غیرقانونی خود را دریافت خواهند کرد علیرضا سجادپور به «سینمای ما» گفت: رخشان بنی‌اعتماد فیلمش را غیرقانونی و بدون پروانه ساخت کلید زده و بازیگران فیلم هم جواب عمل غیرقانونی خود را دریافت خواهند کرد.

علیرضا سجادپور مدیر نظارت و ارزشیابی ارشاد در مورد فیلم جدید رخشان بنی اعتماد به سایت «سینمای ما» گفت: ما به چنین فیلمی پروانه ساخت نداده‌ایم و این فیلم فاقد پروانه ساخت است.

اینکه در خبرها آمده است ایشان -رخشان بنی‌اعتماد- ساخت فیلم جدیدشان را مدتی پیش شروع کرده‌اند بنده اطلاع دقیقی ندارم... فقط لازم می‌دانم تاکید کنم طبق قوانین رسمی کشور؛ فیلمسازی که بدون پروانه ساخت فیلمی را بسازد کاری غیرقانونی انجام داده است و عملش خلاف قانون رسمی است.

سجادپور ادامه داد: بازیگرانی هم که با چنین فیلم‌هایی - که پروانه ساخت ندارند - قرارداد همکاری ببندند و در آن به ایفای نقش بپردازند، با واکنش مراجع قانونی روبه‌رو خواهند شد و جواب عمل غیرقانونی خود را دریافت خواهند کرد.

این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته که رخشان بنی‌اعتماد چندی پیش به صورت رسمی فیلمبرداری فیلم جدیدش را آغاز کرد و خبر تولید فیلم در رسانه‌های مختلف منتشر شده است؛ فیلمی در ۹ اپیزود که هنوز نام مشخصی ندارد و بازیگران شاخص و مطرحی همچون فاطمه معتمد آریا، باران کوثری، مهدی هاشمی، حبیب رضایی،‌ صابر ابر، نگار جواهریان، فرهاد اصلانی و... در آن بازی

می‌کنند.