پیکر پروانه معصومی در خانه ابدی آرام گرفت

دهکردی گفت: پروانه معصومی عزیز آن‌قدر دوست‌داشتنی و محبوب بودند که در سر کار از آبدارچی و راننده گرفته تا دیگران همه عاشق مهربانی‌اش بودند. همه ما ایشان را دوست داشتیم. یک ستاره واقعی و باارزش را از دست دادیم.

مدیرعامل خانه سینما با اشاره به سینماگرانی که در این مراسم غایب بودند گفت: امیدوارم هنرمندانی که نتوانستند بیایند در مراسمی دیگر با اهالی هنر یادشان را گرامی بداریم و از بانوی بزرگوار به بهترین شکل یاد خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه سینما تاکید کرد: من در خانه سینما، و دوستان در انجمن بازیگران و سازمان سینمایی، حتی دوستان در صدا و سیما خیلی تمایل داشتیم مراسم باشکوهی انجام شود، منتها مراسم تشییع‌جنازه و ترحیم حق مسلم و اولیه خانواده هر متوفی است که خانواده مرحومه پروانه معصومی تمایل داشتند به شکل خصوصی در مقبره خانوادگی و محل زادگاه نیاکانی‌شان برگزار شود و حتی تمایلی نداشتند که نشانی و آدرس اینجا را هم گسترش دهند.

دیروز داریوش ارجمند هم در همین رابطه با خبرگزاری تسنیم مصاحبه کرد و گفت: کسانی که از کارهای ایشان لذت بردند همچنان محبتشان را داشته باشند، چون معتقدم هنرمندان نمی‌میرند، مخصوصا امثال خانم معصومی همیشه زنده‌اند، هرچه دلشان می‌خواهد در موردشان بگویند، پروانه معصومی برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شده است، نمی‌توانیم بگوییم رفت.

قرار است مراسم یادبود این بازیگر یکشنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۴ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برپا شود.