ایسنا: بیتا فرهی به دلیل عفونت ریه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. یاسمین خلیلی‌فرد، یکی از دوستان این بازیگر، درباره وضعیت جسمانی او گفت: خانم فرهی به دلیل عفونت ریه و نیز ابتلا به آنفلوانزا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و متاسفانه شرایط ایشان هنوز پایدار نشده است تا به بخش عمومی منتقل شوند. البته پزشک درمانگر ‌ایشان خیلی امیدوار است که حال خانم فرهی رو به بهبودی برود و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهیم که برای سلامتی ایشان دعا کنند. هم‌اکنون سریال «سرزمین کهن» با بازی بیتا فرهی در حال پخش است. «هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون‌بازی»، «خانه‌ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «بانو»، «لامینور» و... از جمله فیلم‌های سینمایی است که بیتا فرهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

خبر کوتاه بیتا فرهی

 

دنیای اقتصاد: پردیس احمدیه، بازیگر سریال پوست شیر که سال گذشته با جملاتی تند و تیز در فضای مجازی از مهران مدیری انتقاد کرده و از حضور خود در برنامه دورهمی ابراز پشیمانی کرده بود، می‌گوید: «به‌شدت احساس پشیمانی می‌کنم. شب‌ها خوابم نمی‌برد... به آقای علی اوجی که به آقای مدیری نزدیک است گفتم می‌خواهم با دسته‌گل و یادداشتی به دیدن آقای مدیری بروم... عین نامردی بود که در فضای عمومی آن جملات را گفتم... همین حالا هم صدایم بغض‌آلود شده... نمی‌دانم او مرا می‌بخشد یا نه، اما واقعا پشیمانم.»

کوتاه پردیس احمدیه

 

دنیای اقتصاد: نکوداشت سیدمنصور سیدسجادی به همت پژوهشگاه موزه ملی ایران، گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن، خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن حقوق‌شناسی ۲۹آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در تالار موزه اسلامیِ موزه ملی ایران برگزار می‌شود. مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران، سجاد علی‌بیگی رئیس پژوهشکده باستان‌شناسی، شاهین آریامنش، جلیل گلشن، محمدرضا میری، روح‌الله شیرازی و حسین مرادی در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

کوتاه خبر دوم

 

دنیای اقتصاد: سریال «پرستاران» کانادایی برای پخش از شبکه دوی سیما دوبله شد. این سریال در گونه درام محصول ۲۰۲۰ است. «پرستاران» ماجراهای پنج پرستار است که به‌تازگی در بیمارستان سنت ماری مشغول به کار شده‌اند و باید با مشکلات شغلی در محیط کار کنار بیایند و به بیماران کمک کنند. درامی که بیشتر اتفاقات آن در بیمارستان پیش می‌آید و به رابطه پرستار و مریض‌ها با هم می‌پردازد و در‌عین‌حال بیننده را با مشکلات زندگی شخصی هریک از این افراد نیز آشنا می‌کند. کاراکترهای اصلی هم شخصیت‌هایی ساده اما پویا هستند که برای سلامت بیماران تلاش می‌کنند و بیشتر بر جنبه ارزشمند کار آنها تکیه شده است.

خبر کوتاه اخری