دایره و دلقک: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سخاوت و تهیه‌کنندگی ایمان غلامی نیگچه از ۱۶ مهرماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته است. شهره سلطانی، ناصر علی پاشا و هدا ناصح در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «قصه‌ نمایش در دل بازیگری است در کسوت یک دلقک با تو، با او و شاید هم با خود، با خود روبه‌روی آینه‌ خیال، تا حضور خود را در این بیکرانه‌ هستی به تماشا نشیند، مرکز کدام دایره‌ است او، خود می‌داند آیا، یا...»

تئاتر 1

انسان/ اسب-پنجاه/ پنجاه: این نمایش نوشته مشترک هاله مشتاقی‌نیا و مرتضی اسماعیل‌کاشی و به کارگردانی اسماعیل‌کاشی که با استقبال تماشاگران همراه بود و به اجرای خود در سالن اصلی تالار مولوی در 31 شهریور پایان داده بود، به درخواست تماشاگران این بار از ۲۳ مهر تا پنجم آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. در خلاصه نمایش چنین آمده است: «درهای ساختمان موزه‌ای که سال‌ها پیش اردوگاه مرگ بوده روی زن و مردِ بازیگری باز می‌شود. این دو تنها بازماندگانِ آن قربانگاه هستند که از آنجا فرار کرده بودند. ارواحِ کشته‌شدگان که بازیگرانی بودند با فعالیت‌های ضدفاشیستی، فراخوانده می‌شوند و...»

تئاتر 2

زیرزمینی‌ها: این نمایش که رویکردی تراژیک و کمدی دارد و نوشته مرتضی شاه‌کرم و به کارگردانی حامد وکیلی است، بعد از اجراهای موفق تیرماه، مجدد در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. «زیرزمینی‌ها» به تهیه‌کنندگی احد خوشرو داستان خانواده‌ای هفت‌نفره را روایت می‌کند که به‌ صورت موقت مجبور به زندگی در زیرزمینی بسیار کوچک می‌شوند. سیروس ‌همتی، مرضیه ‌صدرایی، حنیف ‌مظفری، هانیه ‌کریمی، شیوا ‌جوانمرد، آرمیتا ‌لطفی و حامد ‌وکیلی، به‌ عنوان بازیگر در نمایش «زیرزمینی‌ها» حضور دارند.

تئاتر 3

«هوندا آدیداس ۲»: این نمایش براساس طرحی از علی شیرازی، به نویسندگی مهدی غلام‌حیدری و کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی از نهم مهر تا ۱۲ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است. «هوندا آدیداس ۲» با نقش‌آفرینی تعدادی از پدیده‌های دو برنامه تلویزیونی «عصر جدید» و «خندوانه»، قصه‌ای کمدی اجتماعی پر از اتفاقات روزمره یک خانه در جنوب شهر تهران را روایت می‌کند.

تئاتر 4