در دومین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس» شنبه ۷ مرداد، نمایش‌نامه‌ «هیچ‌کس به ما سلامی نکرد» نوشته‌ قطب‌الدین صادقی در تماشاخانه‌ جوانمرد نمایش‌نامه‌خوانی می‌شود. در این رویداد فرهنگی‌هنری، نمایش‌نامه‌ها توسط خود نمایش‌نامه‌نویس، نمایش‌نامه‌خوانی و ضبط تصویری خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست نمایش‌نامه‌خوانی می‌توانند ساعت ۱۸ به تماشاخانه‌ جوانمرد واقع در عمارت خانه‌ تئاتر به نشانی خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰ مراجعه کنند.

 

نمایش «اتاق عروس» به کارگردانی داریوش شهبازی به روی صحنه تماشاخانه هیلاج می‌رود. در خلاصه این نمایش که اقتباسی از نمایش‌نامه والنتین گراسناگاروف روسی است آمده: امشب عروسی نادیاس، همه تو سالن عروسی منتظرن داماد از راه برسه، اما داماد آب شده رفته تو زمین. بهار ‌تاجور، ملیحه شبانیان، کمند هاشمیان و نیلوفر هوشمندی از بازیگران این نمایش هستند. نمایش «اتاق عروس» برای تماشاگران بالای ۱۵ سال از ۱۵مرداد تا ۵شهریور در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت.

اتاق عروس copy

 

آلبوم موسیقی متن سریال «سرگیجه» اثری از حسام ناصری منتشر شد. این آلبوم شامل چهارده قطعه و گزیده‌ای از موسیقی متن سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو است. موسیقی قطعات آلبوم «سرگیجه» تلفیقی از قطعات ارکسترال و الکترونیک و موسیقی راک است. با توجه به تم معمایی قصه «سرگیجه»، همین حس‌و‌حال در موسیقی قطعات آلبوم آن هم وجود دارد. از سوی دیگر حسام ناصری در تولید قطعات موسیقی متن این سریال از تکنیک‌های ساوند دیزاین و طراحی صدا هم استفاده کرده است. نگین گودرزی هم خواننده سوپرانو آلبوم «سرگیجه» است. آرش پاکزاد هم میکس و مستر تمامی قطعات این مجموعه را انجام داده است.