پایگاه فروش محصولات کانون به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان کتاب‌های خود را تا ۲۳ تیر با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌کند.این طرح ۶۱۳ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در بر می‌گیرد که براساس رده‌بندی برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) مناسب هستند.علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند به پایگاه فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

تخفیق کانون copy

 

یکصد و هفتاد و هفتمین برنامه دگرخند، با موضوع «طنزهای خوب برای بچه‌های خوب» به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، فردا یکشنبه از ساعت ۱۸ در سالن مهر حوزه هنری برپا می‌شود.گیتی خامنه، داوود امیریان، هادی خورشاهیان و حبیب یوسف‌زاده از حاضران مراسم خواهند بود و اجرای برنامه نیز بر عهده مهدی فرج‌اللهی خواهد بود. ورود به این برنامه برای همه مردم آزاد و رایگان است.

 

نشست نقد و بررسی کتاب «سال‌های شاگردی ویلهلم مایستر» ساعت 16 سه‌شنبه ۲۰ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. کتاب «سال‌هایِ شاگردیِ ویلهلم مایستر» اثر یوهان وُلفگانگ فون گوته با ترجمه امیر معدنی‌پور توسط انتشارات کتاب فانوس منتشر شده است. این کتاب از اولین نمونه‌های رمان تربیتی او و از مهم‌ترین آثار تاریخ ادبیات مغرب‌زمین محسوب می‌شود. آرتور شوپنهاور، فیلسوف آلمانی نیز از این کتاب به عنوان یکی از رمان‌های تاثیرگذار یاد کرده است. در این نشست علاوه بر مترجم اثر، علی‌اصغر حداد و مسعود توچاهی حضور خواهند داشت.