از قمه‌کشی تا تعطیلی کنسرت

در این زمینه مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری آوای‌آرشه ‌کرمان به‌عنوان متولی بر‌‌گزاری کنسرت گفت: حین اجرای سانس دوم کنسرت که حدود ساعت۲۳ شب گذشته در سیرجان در حال بر‌‌گزاری بود ۲ نفر با چهره‌های پوشیده و حمل قمه و سلاح سرد، قصد ورود به سالن بر‌‌گزاری کنسرت را داشتند که از ورودشان جلوگیری می‌شود.

موقع مقابله با مهاجمان، یک نفر از پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و یک نفر از اعضای حراست از ناحیه کمر زخمی شدند. افراد مهاجم بعد از ناامید‌شدن از ورود به سالن کنسرت با یک خودرو بدون پلاک که توسط یک راننده در بیرون از محل بر‌‌گزاری کنسرت متوقف بود، متواری شدند.

همچنین در ادامه تعطیلی کنسرت‌‌‌‌‌‌‌‌های موسیقی، پریشب تهمورث پورناظری از لغو کنسرتش خبر داد. او بدون ذکر جزئیات، در اینستاگرام نوشت که کنسرت را تا فراهم‌شدن امکان حضور همه گروه‌ روی صحنه کنسل خواهد کرد. این موضوع نشان داد که ممانعت از حضور یک یا چند نفر از گروهش در کنسرت موجب لغو آن شده‌است. در نوشته تهمورس پورناظری آمده است: «در نهایت تاسف مجبور شدم کنسرت‌‌‌‌‌‌‌‌های «باز آمدم» در کاخ سعدآباد را کنسل کنیم که به‌‌‌‌‌‌‌‌زودی برای شما نازنینان شرح آن را خواهم گفت.»

تهمورس پورناظری در این‌باره نوشته: «زمانی به صحنه بازمی‌‌‌‌‌‌‌‌گردم که همه اعضای گروه بر روی صحنه باشند.»گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که حضور سحر محمدی‌بروجردی به‌عنوان خواننده در این کنسرت با ممانعت روبه‌رو شده‌است. چیزی که البته با واکنش خود این خواننده باخبر لغو کنسرت،‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید شد. سحر محمدی نیز در واکنش به این تصمیم گروه نوشته است: «با قلبی لبریز از اندوه، همچون کسی که عزیز از دست می‌دهد، امیدوارم کمر صاف کنم. از حمایت‌های بی‌دریغ تهمورس پورناظری و تیم محترم شان ممنونم که صبورانه بر پای اعتقاد خود ایستادند.»