تدبیر شبکه نمایش در هفته کتاب

فیلم «کافه امید» به کارگردانی جرج کلونی امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. داستان فیلم در کارولینای شمالی می‌گذرد؛ پسر ۹ساله‌ای به نام جی آر در این منطقه زندگی می‌کند که پدرش خانواده‌شان را ترک کرده است و او مجبور است جای خالی پدر را با مادر، پدربزرگ و دایی پر کند. او سعی می‌کند رؤیای خود را برای نویسنده ‌شدن برآورده کند و ...

در فیلم «کافه امید» بازیگرانی چون بن افلک، تای شرایدن، لی‌لی ریپ، کریستوفر لوید و برایانا میدلتو بازی می‌کنند. «پنجره مخفی» به نویسندگی و کارگردانی دیوید کپ فردا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از این شبکه پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مورت رینی نویسنده موفق کتاب‌های جنایی، پس از آنکه پی به خیانت همسرش می‌برد، از او جدا شده و به شهری دورافتاده می‌رود. روزی غریبه‌ای به نام جان شوتر به دیدن او می‌رود و ادعا می‌کند داستان او را که در سال ۱۹۹۷ نوشته، دزدیده و به نام خود منتشر کرده است. در این فیلم  جانی دپ و جان تورتورو بازی کرده‌اند.

فیلم «پیدا کردن فارستر» به کارگردانی گاس ون سنت سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: فارستر، نویسنده‌ای که پس از بردن جایزه پولیتزر در چند دهه قبل دیگر کتابی ننوشته، و جمال، پسری شانزده‌ساله که اشتیاقی نهفته برای نوشتن دارد، در دنیای خود زندگی می‌کنند. جمال روزی از سر اتفاق با فارستر آشنا می‌شود. این دو، پس از آشنایی اولیه، یکدیگر را به نوشتن تشویق می‌کنند.شان کانری، راب براون، آنا پاکوین و...در این فیلم  ایفای نقش کرده‌اند.

«عجیب‌تر از داستان»  به کارگردانی مارک فورستر چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: هارولد کریک یک مامور سرویس درآمد داخلی است و زندگی تنهایی دارد و روزهایش را به‌‌تنهایی سپری می‌کند، در عین حال، تمامی زمان روزمره او توسط ساعت مچی‌اش برنامه‌ریزی می‌شود. در این فیلم بازیگرانی همچون ویل فرل، مگی جیلنهال، داستین هافمن، کویین لطیفه و... ایفای نقش کرده‌اند.

«جولی و جولیا» فیلمی کمدی‌درام به کارگردانی نورا افرون پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره جولی پاول نویسنده جوانی است که به عنوان یک تلفنچی در یک شرکت در منهتن کار می‌کند. او از کارش راضی نیست. مریل استریپ، امی آدامز، استنلی توچی و لیندا ایمند در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «خانم پاتر» به کارگردانی کریس نونان جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه پخش خواهد شد. این فیلم داستان خانم پاتر، نویسنده محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب کودکان را به تصویر می‌کشد. در این فیلم بازیگرانی همچون رنی زلوگر، ایوان مک‌گرگور، امیلی واتسون، بیل پترسون و باربارا فلاین ایفای نقش کرده‌اند.