دنیای اقتصاد: نمایش «لانگ‌شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی قرار است از ۲۷ فروردین به صحنه برود.‎ همزمان با آغاز پیش‌فروش روزهای نخست نمایش «لانگ‌شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی، پوستر این اثر نمایشی منتشر شد. ‎«لانگ‌شات» که نمایشی در ستایش عاشقان سینماست از ٢٧ فروردین در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این اثر نمایشی فروردین و اردیبهشت ساعت ۲۰ در تالار سایه اجرا می‌شود.

لانگ شات

 

پانزدهمین شماره ماهنامه «آرمان هنر» با مطالبی در حوزه فرهنگ، هنر، سینما، تئاتر، روانشناسی، ادبیات و کتاب به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان آمده است. جلد این شماره به گفت‌وگوی اختصاصی با کاوه خورابه استاد موسیقی و معاون پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اختصاص پیدا کرده است که در قالب این گپ‌و‌گفت، خاستگاه و جایگاه موسیقی ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است. این مجله با ۳۲ صفحه و قیمت ۳۰هزار تومان عرضه شده است.

آرمان هنر

 

همزمان با پخش قسمت نهم سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، تک‌آهنگی به همین نام روز جمعه بیست و پنجم فروردین‌ماه با صدای محسن چاوشی پیش روی مخاطبان قرار گرفت. در این قطعه امید روزبه ترانه‌سرا، اشکان عرب تنظیم‌کننده، عادل روح‌نواز نوازنده گیتار الکتریک، بهروز میرزایی نوازنده گیتارآکوستیک، رضا فوادیان نوازنده کیبورد، مهدی کریمی میکس و مسترینگ و محسن چاوشی به عنوان خواننده حضور دارند. به گزارش سایت خبری عصرگاه طی قسمت‌های گذشته سریال «رهایم کن» ترانه‌ای از مرحوم تورج شعبانخانی برای موسیقی تیتراژ این مجموعه استفاده شده است.

5498493