پخش سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در شبکه تماشا آغاز شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: دکتر افشار جم پس از سه سال تلاش بی‌وقفه، موفق به اختراع اکسیری مهم و ارزشمند در زمینه نانوتکنولوژی می‌شود. او پس از ناکامی در یافتن سرمایه‎ لازم، تصمیم می‌گیرد از ایران خارج شود. اما هنگامی که یک تصادف، او را راهی بیمارستان می‌کند؛ تمام مدارک و اطلاعات مهم او توسط دزدی به نام غلامحسین به سرقت برده می‌شود و... این سریال هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران تا ۲۰ فروردین در فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا برپاست. این رویداد به‌منظور توسعه و اعتلای جایگاه نگارگری در ایران معاصر، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای رشد و شکوفایی نگارگری متناسب با حفظ و تداوم اصول بنیادین این هنر و حمایت از هنرمندان مستعد این عرصه، در گرایش‌های نگارگری، گل و مرغ، تذهیب و طراحی نگارگری برگزار می‌شود.

 

نمایش «فیش‌آباد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی و نویسندگی سیروس همتی تا جمعه ۲۶ اسفندماه در تئاتر شهرزاد روی صحنه است. این نمایش که به موضوع حقوق‌های نجومی پرداخته و انتقادهای مدیریتی را مطرح می‌کند، هر شب با حضور یک یا چند کودک کار اجرا و در پایان نیز به آنها تقدیم می‌شود. همچنین بخش قابل‌توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به کودکان کار مهمان اجرا تعلق می‌گیرد. خسرو احمدی، سیروس همتی، محمود موسوی، سولماز حصاری، پوریا محمدزاده، ریحانه پهلوان و عاطفه سمرقندی بازیگران نمایش «فیش آباد» هستند.

 

حجت اشرف‌زاده از خوانندگان شناخته‌شده موسیقی سنتی پنجشنبه بیستم اسفند ماه برای اولین بار در زادگاه خود نیشابور کنسرتی را برگزار خواهد کرد. این کنسرت ساعت ۱۸:۲۰ با قیمت بلیت ۲۸۰ تا ۴۵۰هزار تومان در سالن فرهنگسرای سیمرغ شهر نیشابور میزبان مخاطبان موسیقی است.