اجرای نمایش «ناگفته‌های هشت سال زنانگی» نوشته مزدک صالحی به کارگردانی سمیه آباده و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی در سالن استاد سمندریانِ تماشاخانه‌ ایرانشهر آغاز شد. این نمایش داستان زندگی زنانی را روایت می‌کند که در یک کارخانه‌ یخ مشغول کمک‌رسانی به رزمنده‌ها هستند. سمیه آباده، سارا جمالی، فاطمه صفری، زهرا توکلی و باران رفیعی از بازیگران این نمایش هستند. «ناگفته‌های هشت سال زنانگی» هر روز ساعت ۱۸ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

ناگفته‌های هشت سال زنانگی

 

فیلم سینمایی «ایمو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاشم مرادی از ۱۴ دی‌ماه در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه اکران می‌شود. این فیلم داستان جوانی شهرستانی به نام حمید را روایت می‌کند که برای کار به تهران می‌آید و در کافه‌ای مشغول به کار می‌شود اما به مرور زمان با اختلاف فرهنگی مواجه می‌شود. حمید پروین جدا، میلاد مرادی، مژده دهقانی، فرناز زوفا، رضا شرافتی و علی حافظ‌پور از جمله بازیگران فیلم «ایمو» هستند.

ایمو

 

فصل دوم «قندون» به‌نویسندگی هادی حوری و با روایت مرتضی زارع کاری با تمرکز بر ادبیات کلاسیک و روایت داستان‌های کوتاه از متون گذشته روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در این برنامه با روش طنز در لوکیشن تاریخی خانه‌موزه بازار تهران به مدت ۱۵ دقیقه روزهای فرد ساعت ۲۰ پخش خواهد شد. «قندون» با روایت داستان‌های کوتاه و سعی بر روان‌سازی آن به شکل طنز نمایشی و معرفی مفاخر ادبی فرهنگی، آموزش نگارش صحیح و معانی کلمات و ارائه معادل فارسی کلمات بیگانه که وارد زبان فارسی شده است به روی آنتن می‌آید.

برنامه قندون