بعد آفتاب (امتیاز ۹۵): داستان این فیلم مربوط به سال‌های آخر دهه ۱۹۹۰ میلادی است و بیست سال بعد، سوفیِ ۱۱ساله، خاطرات آن دوران را مرور می‌کند و سعی دارد از این مسیر به شناخت بهتری از پدرش برسد.

دختر کم‌حرف (امتیاز ۹۱): فیلم درباره دختری به اسم «کایت» با بازی «کاترین کلینچ» است؛ دخترکی خجالتی و گوشه‌گیر که خانواده‌اش به خاطر مشغله‌های کاری و اوضاع درونی آشفته‌ای که دارند، او را پیش دخترعموی مادرش می‌فرستند تا سه ماه تابستان را پیش او و همسرش در روستا زندگی کند.

تار (امتیاز ۹۱): این فیلم درمورد «لیدیا تار»، اولین رهبر زن یک ارکستر بزرگ آلمانی است که «کیت بلانشت» در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

آقای باخمن و کلاس او (امتیاز ۹۱): قصه فیلم درباره زندگی و کار یک معلم است. او با طرح این پرسش که «کجا آدم احساس می‌کند در خانه است؟» به دانش‌آموزانش مفهوم وطن را می‌آموزد.

بدترین آدم دنیا (امتیاز ۹۰):‌ این فیلم درمورد زن جوان بلاتکلیفی به نام «جولی» با بازی رناته رینسو است که نه تنها با پریشانی‌های عشقی زندگی‌اش روبه‌روست بلکه درگیر مبارزه با آشفتگی‌های شغلی‌اش شده است.

تمام زیبایی و خونریزی (امتیاز ۹۰): این مستند به حرفه «نَن گُلدین»، عکاس آمریکایی و سقوط خانواده «سکلر» می‌پردازد. به گفته «لورا پویترس»، کارگردان آن، هنر و بینش نَن، سال‌ها الهام‌بخش کارش بوده است و دیگر نسل‌های فیلمساز را تحت تاثیر قرار داده است.

جاده خاکی (امتیاز ۹۰‌): این فیلم سفر جاده‌ای یک خانواده ۴نفره ایرانی را روایت می‌کند که راهی سفری به مرزهای شمال ایران می‌شوند و سفرشان با اشک‌ها و لبخندهایی همراه است.

آزادی بزرگ (امتیاز ۸۹): داستان این فیلم به زمان جنگ جهانی و جنگ در آلمان برمی‌گردد؛ داستانی از آزادی و حبس که باورش برای همگان بسیار سخت است.

بازگشت به سئول (امتیاز ۸۸): در این درام، فردی برای اولین‌بار از زمان تولدش تاکنون، به کره جنوبی باز می‌گردد. او اطلاعات کمی در مورد کشوری دارد که محل تولدش است و سعی می‌کند در سفر خود با آن ارتباط برقرار کند.

سه دقیقه: یک طولانی‌سازی ( امتیاز ۸۸): این مستند حول محور سه دقیقه فیلم «دیوید کورتز» در سال ۱۹۳۸ می‌چرخد و ساکنان یهودی لهستان قبل از هولوکاست را نشان می‌دهد.