پردیس تئاتر تهران آبان و آذر میزبان نمایش «پاهای آدم چقدر می‌تونه دراز باشه» است. نمایش «پاهای آدم چقدر می‌تونه دراز باشه» کاری از کانون پلاک بند از کانون‌های تخصصی پردیس تئاتر تهران، به کارگردانی مجید ابراهیم‌زاده و نریتوری فاضل قنادی است. «پاهای آدم چقدر می‌تونه دراز باشه» به زندگی وودی آلن نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و وقایع زندگی وی در یک دوره زمانی می‌پردازد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش به پردیس تئاتر تهران واقع در بزرگراه امام علی(ع)، اتوبان محلاتی شرق، خیابان شاه‌آبادی شرق، بعد از میدان مالک اشتر، پردیس تئاتر تهران مراجعه کنند.

 

انیمیشن «خانه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی، نامزد کسب جایزه در جشنواره بین‌المللی فیلم قهرمانان ایتالیا شد. «خانه» به نویسندگی حامد عزیزی، در ژانر درام و علمی‌تخیلی ساخته شده است  که به موضوع حفاظت از محیط زیست می‌پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

خانه، با نگاه آینده‌نگرانه و هشدار به انسان‌ها تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «خیلی دور خیلی نزدیک، همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد. از خانه خود محافظت کنیم.»

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این جشنواره است. پخش بین‌المللی پویانمایی خانه را استودیو چهار و هرنان اورتیز بر عهده دارد.