تهیه‌کننده ویژه‌برنامه فوتبالی شبکه نسیم در ایام جام‌جهانی قطر، خبر داد تولید این برنامه که قرار بود با محوریت جناب خان ساخته شود، به سرانجام نرسید. فرید نیکجو، تهیه‌کننده این ویژه‌برنامه‌، توضیح داد: قرار بود این برنامه در شبکه نسیم به تولید برسد و آیتم‌هایی برای آن طراحی شده بود که بر مبنای آن قرار بود بخشی از این آیتم‌ها در قطر با حضور عروسک جناب خان تصویربرداری می‌شود، اما زمان‌بندی برنامه به لحاظ موضوعات و آیتم‌سازی دچار مشکل شد و متاسفانه به سرانجام نرسید.

 

پردیس سینمایی «ملت» خانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» می‌شود. نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی، آیین‌های نکوداشت و مراسم ویژه هر بخش از این رویداد در این پردیس  برگزار خواهد شد. نمایندگان رسانه‌ها، صاحبان آثار و فعالان حوزه مستند می‌توانند در پردیس «ملت» به تماشای فیلم‌های بخش‌های مختلف این دوره بنشینند. شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم اواخر آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

فیلم سینمایی «پری‌سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی توانست در سیزدهمین جشنواره یونیورسال آمریکا نامزد بهترین فیلم بلند درام شود. این جشنواره که مقر آن در نیویورک آمریکاست در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۹ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. در خلاصه فیلم سینمایی «پری‌سا» آمده است: پری‌سا دختر جوان و زیبایی است که به دلیل ظاهر جذابش به عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی کار می‌کند، اما فرد ناشناسی ناغافل روی صورتش اسید می‌پاشد و نصف صورت پری‌سا می‌سوزد و یک چشمش را از دست می دهد و…