روابط عمومی بنیاد فرهنگی‌هنری رودکی با انتشار اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن مجموعه کنسرت‌های «همراه با خاطره‌ها» به آهنگسازی و رهبری ارکستر مجید انتظامی خبر داد. با تغییرات اعمال‌شده از سوی بنیاد رودکی کنسرت «همراه با خاطره‌ها»، ۱۴ تا ۱۸ مهرماه روی صحنه می‌رود. پیش از این بنا بود این اجرا ۶ تا ۱۰ مهرماه برگزار شود که به منظور ایجاد فضایی مناسب‌تر و تسهیل آرامش مخاطبان، همچنین آمادگی حداکثری ارکستر، زمان برگزاری رویداد تغییر کرد.

 

نمایش عروسکی «ریزجان» نوشته هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی که از ۱۶ شهریور روی صحنه رفته، پس از وقفه‌ یک‌هفته‌ای از ۱۰ مهرماه در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود. نمایش عروسکی «ریزجان» به داستان شخصیتی به نام ریزجان اشاره دارد که در شهر پاچستان که همه اهالی هیکل‌ بزرگ دارند، زندگی می‌کند. اهالی او را از شهر بیرون می‌اندازند و برای برگشت او به پاچستان شرط می‌گذارند که باید بزرگ شود. او سفر خود را برای بزرگ شدن آغاز می‌کند تا بتواند دوباره به پاچستان برگردد. نمایش «ریزجان» هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون به صحنه می‌رود.

 

نمایشگاهی از آثار نقاشی دکتر داریوش هوشمند با عنوان «جادوی رنگ‌‌ها» جمعه هشتم مهرماه ساعت ۱۴، در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسداران، رو‌به‌روی ضلع غربی بوستان نیاوران، افتتاح شد و تا ۱۵ مهر، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و در روز جمعه (۱۵ مهرماه) از ساعت ۱۴ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه، ۸۰ تابلو از آثار هوشمند در قالب آبستره‌‌هایی شاعرانه از طبیعت به نمایش گذاشته می‌شود.