سینماهای سراسر کشور به دلیل ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، از ساعت ۱۷ روز شنبه دوم مهرماه تا پایان سه‌شنبه پنجم مهرماه تعطیل هستند. سینماها از صبح چهارشنبه ششم مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. بازگشایی سینماها از صبح چهارشنبه، با نمایش سه فیلم «ملاقات خصوصی»، «گیج‌گاه» و «خط استوا» همراه خواهد بود.

   

تمامی آثار نمایشی به‌صحنه‌رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر نیز که از پنجشنبه تعطیل شده است تا پایان روز سه‌شنبه پنجم مهرماه اجرایی ندارند. نمایش‌های «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای در تالار اصلی، «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه‌پیری در تالار چهارسو، «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی در تالار چهارسو، «سفید» به کارگردانی صادق برقعی در تالار قشقایی و «بین دو در» به کارگردانی زیبا خادم‌حقیقت در کارگاه نمایش روزهای پنجشنبه ۳۱ شهریور و جمعه اول مهرماه نظر به تاکید مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس مجموعه تئاتر شهر، مبنی بر حفظ امنیت و سلامتی کامل تماشاگران فرهیخته و هنرمندان گرانقدر تئاتر روی صحنه نخواهند رفت.

   

نمایشگاه گروهی «روایت» تا ۵ مهر در گالری احسان به نشانی اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ میزبان هنردوستان است.