32 (8) copy

دنیای اقتصاد: گروه موسیقی «جامی» به سرپرستی رضا علی‌آبادی در روزهای ۲۵ تیرماه و اول مردادماه به روی صحنه می‌رود. کنسرت «سکوتم را تماشا کن» گروه تنبورنوازان جامی که ابتدا قرار بود فقط در روز ۲۵ تیرماه برگزار شود، به دلیل استقبال مخاطبان یک روز دیگر تمدید شد و این گروه در روز اول مرداد نیز برای مخاطبان برنامه اجرا خواهد کرد. علی‌آبادی در این کنسرت با همراهی ۶۰ نوازنده تنبور از شاگردان خود روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه سه قطعه جدید اجرا می‌کند.

 

32 (7) copy

دنیای اقتصاد: نمایشگاه گزیده آثار زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش که روز سوم تیرماه در گالری «ثالث» افتتاح شده تا چهارشنبه پانزدهم نیز میزبان مخاطبان است. کامبیز درم‌بخش، طراح و کارتونیست ایرانی است که در ۷۹سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. او را مشهورترین کاریکاتوریست معاصر ایران می‌دانند. گفتنی است گالری «ثالث» در تمام روزهای هفته میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است و دوست‌داران آثار کامبیز درم‌بخش می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ از نمایشگاه دیدن کنند. آدرس گالری «ثالث»؛ تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸.

 

32 (6) copy

دنیای اقتصاد: نمایش «غول نخودفرنگی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین اقتباسی از اثر جاناتان گراهام، از روز پنجشنبه 9 تیر روی صحنه رفته است. در خلاصه نمایش آمده است: «سامی به دلیل مشکلاتی که در خانه با پدر و مادر و خواهر کوچکش دارد آرزو می‌کند غولی داشته باشد که انتظارات او را برآورده کند. غول نخودفرنگی ظاهر می‌شود و حضور او در خانه، اتفاقات زیادی را به دنبال دارد.» نمایش کودک و نوجوان «غول نخودفرنگی» به تهیه کنندگی احمد سلیمانی است و محمد حاجی‌‌بابایی، علی صدیق، مهدیه احمدی، عسل شاکری و یزدان کوکبی‌ در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. نمایش «غول نخودفرنگی» هر روز به جز شنبه‌‌ها ساعت 20 به مدت سی شب در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده‌ برای مخاطب کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.