شورای پروانه نمایش فیلم‌‌‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌‌‌های «زنانی که با گرگ‌‌‌ها دویده‌‌‌اند» به تهیه‌‌‌کنندگی محمدرضا شرف‌‌‌الدین و کارگردانی امیراطهر سهیلی، «پیتوک» به تهیه‌‌‌کنندگی سیدمحمد قاضی و کارگردانی سیدمجید صالحی و «آهنگ دو نفره» به تهیه‌‌‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی آرزو ارزانش موافقت کرد.

    

نمایش «حلقه‌های زمان» به کارگردانی آروین مقدمی از یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «تا حالا شده توی چند دقیقه از زمان گیر بیفتی؟!» مهدی کاسه‌ساز، هدیه رضایی، نگین نمازی، سپنتا پزشکی و سامان احمدی شهمیرزادی از بازیگران این نمایش هستند.

    

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و گرامیداشت روز زبان و ادب فارسی، مراسمی را روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری در تالار شهید مطهری انجمن برگزار می‌کند. در این برنامه که از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود، حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، بهمن نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر، میرجلال‌الدین کزازی چهره ماندگار، استاد و پژوهشگر زبان و ادبیات فارسی، علی رواقی استاد زبان و ادبیات فارسی، قرآن پژوه و شاهنامه پژوه، قدمعلی سرامی استاد زبان و ادبیات فارسی و فردوسی‌شناس و امیرحسین ماحوزی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی می‌کنند. علاقه‌‌‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در زمان مقرر شده به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، پائین‌‌‌تر از میدان منیریه، پل امیربهار، خیابان سرلشکر بشیری، پلاک ۷۱ مراجعه کنند.