سریال «خانه به دوش» ساخته‌‌‌ رضا عطاران هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود.  سریال «خانه به دوش» از ساخته‌‌‌های رضا عطاران و محصول سال ۱۳۸۳ تلویزیون است که به داستان آقا ماشاءالله با بازی حمید لولایی و خانواده‌اش می‌‌‌پردازد.

 

علی سرتیپی، تهیه‌‌‌کننده سینما از اکران لامینور در پایان ماه رمضان خبر داد. وی توضیح داد: ‌‌‌ در حال حاضر چند فیلم از جمله «لامینور» داریوش مهرجویی و «طلاخون» ابراهیم شیبانی آماده نمایش هستند که «لامینور» را برای عید فطر در نوبت اکران داریم.

   

نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال ۱۴۰۱ به رهبری ولفگانگ ونگنروت، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود.  «سمفونی شماره ۲» به آهنگسازی یوهانس برامس، «دو موومان برای ارکستر زهی» به آهنگسازی محمدتقی مسعودیه و «اورتور هبرید» به آهنگسازی فلیکس مندلسون، قطعاتی هستند که ارکستر اجرا می‌کند.

 

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران امروز۱۸ فروردین به مناسبت روز جهانی کاریکاتور همزمان با نمایش گزیده آثار جواد علیزاده کاریکاتوریست معاصر، از آثار کاریکاتور موجود در گنجینه موزه‌‌‌های این مجموعه نیز رونمایی می‌کند. این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۶ در کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع میدان شهید باهنر (نیاوران) میزبان علاقه‌‌‌مندان است.