میزان: هیات نظارت بر مطبوعات با اکثریت آرا، رای به توقیف پایگاه خبری رکنا داد. صبح دیروز اداره‌‌‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌‌‌های داخلی در خبری اعلام کرد با توجه به روند انتشار تصاویر و مطالب مغایر با عفت عمومی،  انعکاس حوادث به نحوی که در مغایرت با بهداشت روانی جامعه است و به‌‌‌دلیل تخلفات ادامه‌‌‌دار پایگاه خبری «رکنا» در انتشار محتوا،  به این پایگاه خبری تذکر کتبی داد.

 

دنیای‌اقتصاد: حبیب‌‌‌الله صحرانورد که ۲۰ آذرماه دچار سکته مغزی شد و مدتی در کمای مصنوعی ماند،  صبح یکشنبه ۱۷ بهمن ماه از دنیا رفت. حبیب‌‌‌الله صحرانورد،  از تهیه‌‌‌کنندگان قدیمی سینما و عضو شورای مرکزی انجمن تهیه‌‌‌کنندگان مستقل، از نیمه‌‌‌های آذرماه به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و به دلیل سطح هوشیاری پایین، در کمای مصنوعی نگه داشته شد. حبیب‌‌‌الله صحرانورد در سال‌‌‌های اخیر درصدد تهیه‌‌‌کنندگی پروژه‌‌‌ای با نام «ریما» به کارگردانی علیرضا اکبرپور بود.

 

دنیای‌اقتصاد: ویدئوی اجراهای بخش صحنه‌‌‌ای (رقابتی و غیررقابتی) چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال بخش می‌‌‌شود. طبق جدول پخش،  تمامی آثار بخش صحنه‌‌‌ای تنها به مدت ۲۴ ساعت از زمان پخش در دسترس تماشاگران قرار خواهند داشت. از فردا سه‌‌‌شنبه ۱۹ بهمن ویدئوی اولین اجراهای صحنه‌‌‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دسترس علاقه‌مندان به تماشای آثار قرار خواهد گرفت.