وی ادامه داد: با توجه به این درخواست و مذاکره، نشست‌هایی را هم، نمایندگان سازمان سینمایی با وزارت بهداشت انجام دادند که سر انجام با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت موافقت شد فعالیت سالن‌های سینما به حالت عادی برگردد.

رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان ساخت: بر اساس این تصمیم تمام سالن‌های سینما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از ظرفیت خود برای بلیت‌فروشی استفاده کنند. بدیهی است که پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید از طرف سینماداران و مخاطبان سینما رعایت شود.

خزاعی بیان کرد: امیدواریم تصمیم جدید باعث شود تا دوباره سالن‌های سینما به رونق گذشته بازگردد و بخشی از ضررهای ناشی از همه‌گیری کرونا در دوسال اخیر جبران شود. لازم بود مانند بسیاری از مشاغل و کسب‌وارها سینماداران هم بتوانند به فعالیت عادی برگردند و از ظرفیت سالن‌ها استفاده کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار قدردانی از تعامل و همکاری وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا در این زمینه گفت: بدیهی است سینماها تابع پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا خواهند بود و هر وقت تصمیم جدیدی اتخاذ شود، به آن پایبند خواهند بود.