اجرای نمایش «داستان باغ وحش» از آثار شاخص ادوارد آلبی به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه است. این اثر نمایشی روایت رویارویی مردی از طبقه نسبتا مرفه جامعه با شخصی است که زندگی‌اش بر روال معمول جامعه نیست. این یک جدال سرخوشانه است؛ اما در نهایت به تراژدی می انجامد. «داستان باغ وحش» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰به مدت زمان ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود.

فیلم سینمایی «غیاب» ساخته علی مصفا، محصول مشترک ایران و چک‌واسلواکی در اولین‌نمایش جهانی خود در چهل و پنجمین جشنواره فیلم سائوپائولو به نمایش درمی‌آید. بازیگران و عوامل فیلم «غیاب» که در شهر پراگ فیلم‌برداری شده است از کشور ایران، چک‌واسلواکی انتخاب شده‌اند. جشنواره سائوپائولو معتبرترین رویداد سینمایی آمریکای جنوبی است که این دوره آن از ۲۹ مهر تا ۱۲ آبان در برزیل برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر عزت‌الله مهرآوران دیروز دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت زهرا (س) برگزار شد. در این مراسم علاوه بر خانواده آن مرحوم، سید عباس عظیمی مدیرعامل مجموعه فرهنگی برج آزادی و رضا بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشتند. پیکر زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران در یکی از طبقات قبر زنده‌یاد حمید مهرآرا خاکسپاری شد.