نمایش «عصر طویلگی» نوشته علیرضا غفاری و کارگردانی عماد سالکی از هجدهم مهر هر روز ساعت ۱۸ اجراهای خود را در سالن انتظامی آغاز می‌کند. «عصر طویلگی» نمایشی‌ است مبتنی بر محتوا و دارای لایه‌های قابل تامل اجتماعی که با تکیه بر درون‌مایه فلسفی اثر، رویکرد بیرونی‌اش بر قالبی فرم‌گرا و نمادگرا تمایل دارد.

هنرمندان می‌توانند تا چهارم آبان‌ماه آثار تجسمی خود را با موضوع شخصیت و مکتوبات دو استاد‌ اندیشمند زبان فارسی، محمدابراهیم باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده در سایت دومین جایزه آینه‌دار دوران ثبت کنند. علاقه‌مندان برای آشنایی با شرایط فراخوان و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی www.ayenehdar.ir مراجعه کنند.

محمد ولی‌زادگان‌ به جمع بازیگران فیلم سینمایی «پیرپسر» به نویسندگی و کارگردانی اکتای براهنی پیوست.

این فیلم سینمایی ماه گذشته به تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان و سرمایه‌گذاری ارسلان براهنی کلید خورد و فیلم‌برداری آن همچنان ادامه دارد. «پیرپسر» دومین فیلم سینمایی اکتای براهنی در مقام کارگردان است و بازیگرانی چون حامد بهداد، لیلا حاتمی و حسن پورشیرازی تاکنون جلوی دوربین این فیلم سینمایی قرار گرفته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پیرپسر» آمده است: به قول اون خدابیامرز؛ مردی که قانون نداشته باشه همیشه پسره، اگه پیر هم بشه، پیر پسره...