جدیدترین اثر فرهاد فخرالدینی با عنوان «هفت اقلیم» به سفارش کمیسیون ملی یونسکوـایران در آخرین مراحل تولید قرار دارد.

این اثر استاد فرهاد فخرالدینی در زمینه تصنیف آثار ارکسترال، به سفارش کمیسیون ملی یونسکو در مراحل پایانی تولید قرار دارد. اثر مذکور با نام «هفت اقلیم» برای ارکستر سمفونیک، گروه کر، تکخوان و یک راوی تصنیف شده و شامل چندین پرده (موومان) است.

به‌ مناسبت قرار گرفتن نام عطار نیشابوری در فهرست مشاهیر جهانی در سال ۲۰۲۱، «هفت اقلیم» بر اساس داستان اصلی منظومه منطق‌الطیر عطار ساخته شده است و به‌زودی توسط اکستر سمفونیک صداوسیما مراحل ضبط آن آغاز خواهد شد.

   

تور کنسرت‌های پروژه «ابسترکوم» با اجرای آثار علیرضا مشایخی رهبر ارکستر و آهنگ‌ساز شناخته‌شده موسیقی کشورمان آغاز شد. این مجموعه‌ آثار علیرضا مشایخی شامل ضبط، اجرا و انتشار آثار فلوت و پیانوی این هنرمند از سال ۱۹۷۳ تا ۲۰۲۰ میلادی را دربرمی‌گیرد. قطعه فلوت و پیانوی علیرضا مشایخی با نام «ابسترکتوم» اپوس ۳۰۰، هم یکی از قطعات این مجموعه به مدیریت امین شریفی است که به کلاریز کشاورز نوازنده فلوت تقدیم شده است و از سوی کشاورز و الگا کلیانکینا نوازنده پیانو در این پروژه اجرا می‌شود.ضبط این مجموعه به پایان رسیده است و این آلبوم این آثار به‌زودی در ایران و سراسر دنیا قابل‌دسترسی خواهد بود.

   

پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» جایزه بهترین موسیقی جشنواره «چانیارتون» یونان را دریافت کرد. بهنام معیریان آهنگ‌سازی پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» را برعهده داشته است. این اثر به کارگردانی صادق جوادی بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی و «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس هر ۲ از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.