پروژه «جایزه موسیقی جم» کاری از تهمورس پورناظری و تهیه کنندگی سهراب پورناظری آغاز شد. طبق اعلام روابط عمومی این برنامه بیش از یک سال است که پروژه تحقیقات آن در حال انجام است و تا کنون شهرداد روحانی، تهمورس پورناظری، علیرضا قربانی به این پروژه پیوسته‌اند. حسن معجونی کارگردان هنری و مصطفی شریفی تهیه‌کننده اجرایی در کنار گروه تولید این پروژه را همراهی می‌کنند. این پروژه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در همه حوزه‌ها و سبک‌ها باشد که داوری و پرورش استعدادها توسط خبره‌ترین استادان موسیقی ایران انجام خواهد شد. فراخوان ثبت نام استعدادهای برنامه «جایزه بزرگ جم» از ۷ مرداد آغاز می‌شود.

قطعه «مکتب» از آلبوم موسیقی جدید محمدرضا فروتن با عنوان «ژنتیک» منتشر شد. ترانه این قطعه سروده اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون است و کارن همایونفر به‌عنوان آهنگساز در این قطعه با فروتن همکاری داشته است.

فیلم تئاتر «عند از مطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و به کارگردانی سامان خلیلیان و با تهیه کنندگی نوید محمدزاده در سایت تیوال در دسترس علاقه‌مندان است. نمایش داستان جماعتی را روایت می‌کند که به نحوی در صف و چشم انتظاری رسیدن خبری هستند. این خبر می‌تواند زندگی آنان را دستخوش تغییرات عمده‌ای کند.